نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 18 ارديبهشت 1397
ساعت 08:00

آدام وارلاک در Avengers 4 نیز حضور نخواهد داشت

1 از 5

با توجه به مصاحبه اخیر جو روسو، طرفداران در فیلم Avengers 4 نیز نباید منتظر دیدن آدام وارلاک باشند.

از آنجایی که وقایع فیلم Avengers: Infinity War تا حدود زیادی از کامیک‌های ۱۹۹۱ مارول تحت عنوان Infinity Gauntlet پیروی می‌کند، طرفداران منتظر این بودند که بالاخره آدام وارلاک هم خودش را در فیلم نشان دهد. با این وجود، این شخصیت در فیلم در حال اکران انتقام‌جویان ۳ ظاهر نشد و از همین رو، طرفداران شروع به گمانه‌زنی و حضور احتمالی این شخصیت در فیلم سال آینده انتقام‌جویان 4 کردند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ این انتظار نیز بی‌ثمر خواهد بود، چون اخیرا جو روسو از کارگردانان فیلم Infinity War، تایید کرد که وارلاک در فیلم اونجرز سال بعد هم ظاهر نخواهد شد.

همان‌طور که اشاره شد، وقایع فیلم اینفینیتی وار تا حد زیادی وام گرفته شده از سری کامیک‌های Infinity Gauntlet است. نقطه شروع آن سری کامیک‌های کوتاه، وقتی بود که یک شخصیت بین کهکشانی قدرتمند به نام آدام وارلاک، کنترل دستکش تانوس و سنگ‌های ابدیت را به دست می‌آورد. با این حال طبق اظهار نظر جو روسو، فیلم اونجرز 4 حتی بیش از فیلم کنونی از منبع الهام اصلی فاصله خواهد گرفت. او در مصاحبه با ComicBook گفت:

بله [آدام وارلاک] در داستان‌های ما ظاهر نخواهد شد. ببینید همان‌طور که بارها هم قبلا گفته بودیم، داستانی که ما دنبال می‌کنیم پیرامون «دنیای سینمایی مارول» است، و این طور نیست که چون از طرفداران کامیک‌بوک‌ها هستیم، یک الهام‌گیری مستقیم و کامل از داستان آن‌ها صورت بگیرد.

به عنوان یک کارگردان، علاقه‌ای به این موضوع ندارم که به داستانی بپردازم که قبلا گفته شده یا چیزی را ببینم که قبلا هم تعریف شده است. اگر قرار باشد از قبل همه چیزهایی که قرار است در داستان اتفاق بیافتد را بدانم، دیگر چه مقصودی از دیدن فیلم وجود دارد؟ ما دوست داریم همچنان مخاطبانمان را سورپرایز کنیم و داستانی را دنبال کنیم که یک دهه پیش، و با فیلم آیرون من شروع شد.

گرچه حالا این موضوع تایید شده، که ما شاهد حضور شخصیت آدام وارلاک در انتقام‌جویان ۴ هم نخواهیم بود، با این حال از نظر فنی، این شخصیت یک بار در گذشته در دنیای سینمایی مارول هم معرفی شده است. این معرفی، در یکی از سکانس‌های کوتاه انتهایی و بین نمایش نام سازندگان فیلم Guardians of the Galaxy 2 صورت گرفت. در این سکانس کوتاه، شخصیت فضایی و طلایی رنگ آیشا را شاهد بودیم که درحال نگاه کردن به محفظه‌ای بود که الهام‌گرفته از «پیله خلق وارلاک» است؛ او در اینجا می‌گوید که قصد دارد این موجود تکامل یافته را «آدام» نام گذاری کند. همچنین هدف آیشا از ساخت این محفظه و خلق وارلاک، نابود کردن گروه نگهبانان کهکشان است که در طول فیلم، از متحد به دشمن او و نژاد فضایی آن‌ها تبدیل شدند.

به هر شکل، طرفداران به احتمال زیاد و تا فیلم Guardians of the Galaxy 3 نیز نباید منتظر رونمایی از شخصیت آدام وارلاک در MCU باشند؛ که البته گفتنی است که حتی این موضوع نیز توسط کارگردان، جیمز گان تایید نشده است. همچنین گرچه در حال حاضر، ساخته شدن فیلم سوم نگهبانان کهکشان جیمز گان قطعی است، ولی تاریخ اکران رسمی آن اعلام نشده و احتمالا اطلاعات بیشتر از این فیلم، بعد از اکران فیلم انتقام‌جویان ۴ مشخص می‌شود. در حال حاضر و با توجه به سکانس پایانی و بعد از نمایش اسامی سازندگان فیلم انتقام‌جویان 3، این موضوع روشن شده که طرفداران می‌توانند منتظر حضور شخصیت «کاپیتان مارول» در فیلم Avengers 4 باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.