نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 23 ارديبهشت 1397
ساعت 19:38

نظر هیو جکمن راجع به فیلم مشترک ددپول و ولورین

5 از 5

هیو جکمن درمورد کمپین رایان رینولدز برای فیلم فرعی احتمالی Wolverine/Deadpool واکنش نشان داد

رایان رینولدز و هیو جکمن اولین بار با فیلم X: Men Origins: Wolverine در سال 2009 با یکدیگر همکاری کردند؛ این دو بازیگر سپس راه خود را از یکدیگر جدا کردند و هیو جکمن با ایفای نقش ولورین در فیلم تحسین‌شده لوگان با این فرنچایز خداحافظی و رایان رینولدز نیز با فیلم Deadpool راه خود را ادامه داد.
با توجه به انتشار قریب‌الوقوع فیلم Deadpool 2 صحبت‌های زیادی در بین طرفدران سینما در مورد این فیلم وجود دارد و بسیاری انتظار دارند این فیلم قوی‌تر از نسخه قبلی خود ظاهر شود؛ طی چند ماه اخیر رینولدز بارها اعلام کرد که علاقه دارد بار دیگر یک همکاری مشترک با هیو جکمن داشته باشد و همراه با کاراکتر ددپول و ولورین به ماجراجویی بپردازد.
این بازیگر کانادایی طی مصاحبه‌های اخیر خود در مورد فیلم Deadpool 2 بارها اعلام کرد که علاقه دارد این همکاری صورت بگیرد؛ رینولدز به این نکته نیز اشاره داشت که چگونه احتمال دارد این موتانت دوست‌داشتنی به فیلم او اضافه شود.
حوادث فیلم لوگان در آینده اتفاق می‌افتد، یعنی جایی که همه موتانت‌ها منقرض شده‌اند، اما حوادث فیلم ددپول در زمان حال اتفاق می‌افتد بنابراین این امکان وجود دارد که دو کاراکتر مورد نظر در یک فیلم برای زمان حال حضور داشته باشند. (البته دنیای فاکس مارول چندان راجع به موقعیت زمانی اهمیت نمی‌دهند) اما برخلاف شایعات و سروصداهایی که اخیرا راجع به این همکاری به وجود آمده، به نظر می‌رسد کراس اور Deadpool/Wolverine تنها یک رویا است. (حداقل برای الان)
با توجه به گمانه‌زنی و نظرات زیاد راجع به فیلم Deadpool 2، برنامه Good Morning America طی یک مصاحبه با هیو جکمن از آینده کاراکتر ولورین و حضور او در فرنچایز ددپول سوال پرسید؛ اما متاسفانه این بازیگر به طور کامل همکاری خود را در پروژه فیلم فرعی Deadpool/Wolverine تکذیب کرد و اعلام کرد که دیگر پنجه‌های خود را برای حضور در این فیلم آماده نخواهد کرد:

«من فقط یک پیام کوتاه برای رایان رینولدز دارم؛ مرد من دوستت دارم، ددپول را نیز دوست دارم و نمی‌توانم برای دیدن فیلم دوم صبر کنم. تو یکی از بهترین دوستان من هستی، همچنین بلیک (همسر رایان رینولدز) و خانواده‌ات. اما کمی کوتاه بیا و عقب بکش، در این مورد کمی زیاده‌روی شده است و جذاب نیست.»

جکمن بعد از اعلام خداحافظی از نقش خود با فیلم لوگان در سال قبل، بارها با شنیدن شایعات پیرامون بازگشت دوباره‌اش برای این نقش ابرقهرمانی اذیت شده‌ است؛ هربار که چنین شایعاتی ایجاد می‌شد او بسیار قاطعانه آن را تکذیب می‌کرد و می‌گفت هیچ برنامه‌ای برای بازگشت و ایفای نقش ولورین ندارد.
با این وجود هنوز طرفداران کاراکتر ولورین امیدوارند که بار دیگر هیو جکمن را در لباس این ابرقهرمان افسانه‌ای مشاهده کنند؛ البته با تمامی این شایعات ایجاد شده جمکن هنوز در کمپین تبلیغاتی فیلم Deadpool 2 حضور دارد و او نیز ویدیویی تبلیغاتی از خود در توییتر برای این فیلم منتشر کرد. (چیزی شبیه به تبلیغ جدید این فیلم که دیوید بکهام در آن حضور داشت)
البته این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که رایان رینولدز برای تبلیغات فیلم Eddie the Eagle در سال 2016 به این بازیگر استرالیایی کمک کرده بود و کاری که اکنون جکمن در حال انجام آن است درواقع جبرانی برای آن کمک رینولدز است.
با اینکه رایان رینولدز مجبور است بدون حضور ولورین راه خود را در فیلم‌های آینده ددپول ادامه دهد، اما به نظر می‌رسد این کار چندان مشکل نیست و او می‌تواند به راحتی متحدان جدیدی را برای خود پیدا کند؛ اخیرا نیز شایعاتی ایجاده شده است مبنی بر اینکه در کنار دومینو و کل گروه X-Force، کاراکتر کیبل (که در حال حاضر نقش شرور داستان فیلم Deadpool 2 را ایفا می‌کند) نیز با ددپول متحد خواهد شد و همه آن‌ها با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
بنابراین بنا به چیزهایی که گفته شد طرفداران باید مدت زمان زیادی صبر کنند تا شاهد همکاری احتمالی ددپول و ولورین با یکدیگر باشند؛ فیلم Deadpool 2 در تاریخ 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397) اکران خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.