نویسنده: محمد مقصودی چهارشنبه، 26 ارديبهشت 1397
ساعت 19:13

تمام چیزهایی که قبل از دیدن فیلم Deadpool 2 باید بدانید مطلب ویژه

5 از 5

تمام چیزهایی که قبل از دیدن فیلم Deadpool 2 باید بدانید

اگر شما فیلم نخست Deadpool را ندیده‌اید اما از آن چیزهایی که درمورد فیلم Deadpool 2 شنیده‌اید خوشتان آمده، پس منتظر چه چیزی هستید؟ هرچه زودتر فیلم Deadpool را ببینید و از آن لذت ببرید؛ البته اجازه ندهید که کودکانتان این فیلم را ببینند????
اما خب گاهی اوقات مشغله زندگی و دیگر مشکلات این فرصت را به شما نمی‌دهد که بتوانید یک فیلم را ببینید؛ اگر مایلید فیلم Deadpool 2 را ببینید ولی وقت ندارید فیلم نخست آن را مشاهده کنید، ما اطلاعاتی راجع به کاراکترهای این عنوان و گذشته آن‌ها به شما ارائه خواهیم داد. پس با تمام چیزهایی که قبل از دیدن فیلم Deadpool 2 باید بدانید همراه بازی‌مگ باشید.
فیلم نخست ددپول که در سال 2016 اکران شد توانست موفقیت زیادی به دست بیاورد؛ این فیلم موفق شد با توجه به بودجه 58 میلیون دلاری خود 783.1 میلیون دلار به صورت جهانی فروش کند. با توجه به اینکه طی سالیان اخیر میزان تولید فیلم‌های ابرقهرمانی افزایش قابل توجهی داشته، لازم است تا اطلاعات لازم را در مورد کاراکترهای این فیلم‌ها داشته باشید؛ با وجود این تعداد از ابرقهرمانان و شرورها و همچنین قدرت‌های مختلف آن‌ها و داستان‌های متفاوتشان، اگر اطلاعات پایه‌ای در مورد این کاراکترها نداشته باشید به‌ احتمال زیاد گیج خواهید شد و داستان این شخصیت‌ها و دنیایی که در آن به مبارزه می‌پردازند برای شما ناخوشایند می‌شود.
بنابراین اگر مجذوب کاراکتر ددپول شده‌اید و می‌خواهید داستان‌های این کاراکتر را دنبال کنید، ولی زمان و انرژی کافی برای دیدن فیلم نخست را ندارید و یا حتی اگر فیلم نخست را دیده‌اید و می‌خواهید با کاراکترهای جدیدی که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند آشنا شوید، به شما توصیه می‌کنیم که با ما همراه باشید و با خواندن این مطلب با تمام جزییات فیلم دوم آشنا شوید.

ددپول (Deadpool) کیست؟

who is deadpool 1525689996
ددپول یا همان وید ویلسون (با بازی رایان رینولدز) یک مزدور با گذشته نظامی سیاه است؛ او به زندگی عادی خود ادامه می‌دهد و در همین حین عاشق زنی به نام ونسا (با بازی مورنا باکرین) می‌شود و یک سال خوب را با او سپری می‌کند، اما سپس ویلسون متوجه می‌شود که مبتلا به بیماری سرطان شده و به زودی می‌‌میرد.
بعد از اینکه ویلسون کاملا ناامید می‌شود تصمیم می‌گیرد که تحت درمان آزمایشگاهی قرار بگیرد؛ این آزمایش به شکل عجیبی او را تبدیل به یک ابرقهرمان می‌کند. آزمایش مورد نظر این توانایی را به ویلسون اعطا کرد که می‌توانست هر دردی در بدن خود را درمان و هرگونه زخمی را التیام ببخشد، اما این آزمایش اثرات بدی نیز بر روی او داشت و باعث شد که پوست ویلسون شکل عجیب و زشتی به خود بگیرد. (چیزی شبیه به پوست فردی کروگر)

در فیلم Deadpool ما شاهد بودیم گلوله‌های زیادی به وید ویلسون برخورد می‌کرد (از جمله اصابت مستقیم یک گلوله به سر او) اما لحظاتی بعد او بهبود می‌یافت و بار دیگر مانند قبل سالم می‌شد. ددپول در یکی از صحنه‌های ابتدایی فیلم نخست برای فرار از دست یکی از اعضای گروه X-Men یعنی کلوسوس (با صداپیشگی استفان کاپیچیچ) دست خود را قطع می‌کند، اما روز بعد ما شاهد رشد دست او و تشکیل دوباره آن هستیم!

ویلسون قبل از به دست آوردن قدرت جدیدش به یک کلاب با نام «Sister Margaret's» می‌رفت که این مکان تحت حمایت مزدوران قرار داشت؛ صاحب این بار یعنی ویزل (با بازی تی. جی. میلر) محلی به نام Dead Pool (استخر مرگ) را اداره می‌کرد که در این محل او و مشتریان می‌توانستند بر روی شخصی که در میان آن‌ها زودتر می‌میرد شرط‌‌‌بندی کنند؛ نام مستعار ددپول نیز با الهام از نام همین مکان گرفته شده است.

ددپول یکی از کاراکترهایی است که دیوار چهارم (دیوار چهارم اصطلاحا به فضای دیوار بین بازیگر و تماشاگر/خواننده گفته می شود و در اکثر فیلم ها، تئاترها، کمیک و ... بازیگر حق پخش آن و برقراری تماس با تماشاگر ندارد) را می‌شکند؛ درواقع ددپول می‌داند که یک شخصیت داستانی است و در این داستان به شادی و عیاشی می‌پردازد.

رایان رینولدز به جز ددپول در فیلم‌های ابرقهرمانی دیگری نیز حضور داشت (به خصوص فرنچایز X-Men)، و حضور او در فیلم Deadpool اولین تجربه‌اش به‌عنوان یک ابرقهرمان نبود؛ از جمله‌ فیلم‌های ابرقهرمانی که این بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت و حتی شوخی‌های بسیاری راجع‌به آن شکل گرفت، می‌توان به فیلم‌های Green Lantern و X-Men Origins: Wolverine (در اینجا نیز نقش وید ویلسون را ایفا کرد) اشاره کرد.

کیبل کیست؟

یک زمانی در دهه 1990 به نظر می‌رسید که تمام کاراکترهای جدید دنیای X-Men از یک جامعه به زمان آینده فرستاده می‌شدند؛ کاراکتر کیبل (با بازی جاش برولین) یکی از همین افرادی است که در زمان سفر کرده‌اند.
در کمیک‌ها کیبل که با نام ناتان سامرز نیز شناخته می‌شود، پسر بیولوژیکی شخصیت ابرقهرمان سایكلاپس (اسكات سامرز) و مدلاین پریور (هماهنگی ژن گری مولكولی) است كه به آینده فرستاده شده و سپس بازمی‌گردد؛ این کاراکتر ابتدا فرماندهی تیم نوجوانان X-Men یعنی گروه New Mutants را برعهده داشت. بهبود و پیشرفت سایبرنتیک کیبل به علت یک ویروس تکنوارگانیک است؛ این کاراکتر به شکل جهش یافته به دنیا آمد و این جهش باعث ایجاد قدرت‌هایی چون دورآگاهی، واسط مغز و رایانه، سایبرنتیک تقویت شده و مبارزه تن به تن حرفه‌ای در او شد.
البته تمام این چیزهایی که راجع به کاراکتر کیبل گفتیم بر مبنای شناخت ما از کمیک‌ها است؛ ما هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم که کاراکتر کیبل در فیلم Deadpool 2 به چه شکل خواهد بود. تنها چیزهایی که ما درمورد این کاراکتر می‌دانیم آن است که او از آینده خواهد آمد و همچنین یک سایبورگ و جنگجویی توانمند است. ما همچنین می‌دانیم او برای دزدیدن یک نوجوان به اسم راسل (با بازی جولیان دنیسون) به دلایل نامعلوم، به زمان حال آمده است.

این نوجوان کیست؟

who is the kid 1525689996
ما مطمئن نیستیم کودکی که کیبل به دنبال ربودن آن است دقیقا چه کسی است؛ ما می‌دانیم نام کاراکتر او راسل است و در کناری قدرتی که ما از او در تریلرها دیدیم، می‌توانیم حداقل به یک ایده جامعی برسیم که او در کمیک‌ها چه شخصی است.
راسل بیشتر ما را به یاد کاراکتر روستی جونز (که با نام Firefist نیز شناخته می‌شود) می‌اندازد؛ روستی برای اولین بار در کتاب کمیک X-Factor ظاهر شد، جایی که او اولین جهش یافته (Mutant) جوانی بود که توسط یک تیم جدید نجات پیدا کرد. (این تیم شامل پنج عضو اصلی گروه X-Men می‌شد: سایکلاپس، جین گری، آیس‌من، بیست و انجل) او قادر بود که به مانند کاراکتر پایرو (Pyro) در Brotherhood of Evil Mutants و X-Men 2 آتش را اداره و به کنترل خود در بیاورد.
چیزی که ما هنوز نمی‌دانیم این است که کیبل این نوجوان را برای چه کاری می‌خواهد؛ آیا روسل به طریقی باعث ایجاد آینده‌ای تاریک که کیبل از آن آمده است شده؟ آیا او کلیدی برای جلوگیری از آن است؟ یا او کلیدی برای دستیابی به چیزی در آینده است؟ ما این‌ها را تا تاریخ 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397) که فیلم Deadpool 2 اکران می‌شود، خواهیم فهمید.
ارتباط بین ددپول و X-Men چیست؟
ما نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی برای اولین بار ددپول و X-Men به یکدیگر برخورد می‌کنند، اما ما اطلاعات کافی برای ایجاد تصویری واضح از این موضوع برای شما داریم؛ در فیلم اول وقتی که کلوسوس هرج و مرج ددپول را در تلویزیون می‌بیند، متوجه می‌شود دقیقا چه شخصی پشت پرده این قضیه است. وقتی کلوسوس و نگاسونیک تین‌ایج وارهد (Negasonic Teenage Warhead) جوان (با بازی برایانا هیلدبرند) وارد صحنه می‌شوند، ددپول دقیقا می‌داند آن‌ها برای چه کاری آن‌جا هستند، در نتیجه همکاری کمتری از خود بروز می‌دهد.
در فیلم Deadpool کاراکتر کلوسوس به شکل یک ابرقهرمان کلیشه‌ای که همیشه کار‌های خوب انجام می‎دهد، به تصویر کشیده شده است؛ او تمام چیزهایی که ددپول می‌گوید و تمام کارهایی که ددپول انجام می‌دهد را زیر سوال می‌برد و ناپسند می‌شمارد، اما کلوسوس پتانسیل خاصی در او می‌بیند. او می‌خواهد ددپول به گروه X-Men بپیوندد و کارهای زشت و مهلک خود را کنار بگذارد، ویلسون هیچ برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد اما او در انتهای فیلم Deadpool موافقت می‌کند که به این موضوع فکر کند و آن را در نظر داشته باشد.
با توجه به دیدگاهی که کلوسوس نسبت به ددپول دارد، بسیار واضح است هر موقعیتی که برای ایجاد اولین ملاقات بین ویلسون و گروه X-Men ایجاد شود، ما شاهد این خواهیم بود که ویلسون اختلاف نظرات گوناگونی با آن‌ها خواهد داشت و به راحتی با آن‌ها در یک جبهه قرار نخواهد گرفت؛ اما با توجه به اینکه کلوسوس برای آوردن ددپول به تیم مصمم به نظر می‌رسد، واضح است که ویلسون هیچ‌وقت در مقابل این تیم نیز کار نخواهد کرد.
اگر شما منتظرید که ددپول به گروه X-Men بپیوندد باید بیشتر صبر کنید؛ با اینکه کلوسوس و نگاسونیک برای فیلم Deadpool 2 نیز بازمی‌گردند، اما ویلسون بیشتر آن‌ها را به چشم یک ابزار می‌بیند. (حداقل این مورد برای کلوسوس صدق می‌کند و او در بیشتر موارد به مانند یک ابزار برای ویلسون است)

ارتباط ددپول با دنیای سینمایی مارول چیست؟

whats deadpools connection to the marvel cinematic universe 1525689996
سوالات زیادی درمورد اینکه قرارداد فاکس و دیزنی چه معنی‌ای برای فرنچایزهای مختلف کمیک مارول که تحت کنترل فاکس هستند خواهد داشت، وجود دارد و همچنین ابهامات مختلفی راجع به ادغام این شخصیت‌ها با دنیای سینمایی مارول مطرح است که برای طرفداران این دنیای سینمایی هنوز آشکار نشده است و به‌نظر به‌زودی نیز ما شاهد پاسخ این سوالات نخواهیم بود.
اینکه استودیوهای مارول چگونه سوالات پیرامون فرنچایز Deadpool کنترل می‌کنند بسیار جالب توجه است؛ با اینکه تعدادی از تولیدات سرویس استریم استودیوهای مارول محتوای بزرگسالانه دارند، اما هیچ‌وقت هیچ‌کدام از فیلم‌های این استودیوها با درجه سنی بالاتر از PG-13 تولید نشدند.
با در نظر گرفتن این موضوع که عنوان Deadpool بعد از فیلم دوم خود (البته رایان رینولدز راجع به سرنوشت تولید فیلم سوم مطمئن نیست) می‌خواهد همین روند را برای گروه سنی‌اش حفظ کند، مارول مجبور است برای زیر نظر گرفتن این عنوان با شرایط موجود کنار بیاید.
در عین حال هم‌اکنون یک ارتباط غیر رسمی بین فیلم Deadpool و دنیای سینمایی مارول وجود دارد: هواپیمای فرسوده SHIELD (یک نوع هواپیمای پروازی که در فیلم نخست Avengers نیز وجود داشت) که در یکی از صحنه‌های مبارزه در پایان فیلم Deadpool شاهد آن بودیم؛ البته خود کارگردان تیم میلر نیز در استفاده از این نوع صحنه‌های الهام‌بخش بسیار فروتنی به خرج می‌دهد.
در همین حین بعد از اعلام توافق بین دیزنی و فاکس، رایان رینولدز عکسی از کاراکتر خود در توییتر منتشر کرد که نشان می‌داد وید ویلسون قصد داشت اقدامات نامناسبی در دیزنی‌لند انجام دهد، اما توسط مامورین دستگیر و به خارج از این پارک منتقل شد.

دومینو کیست؟

who is domino 1525691279
طبق آنچه که ما در تریلر‌های فیلم Deadpool 2 دیدیم، اگر بخواهیم حداقل به یک وجه اشتراک بین کاراکتر دومینو (با بازی زازی بیتز) در این فیلم و کاراکترش در کتاب‌های کمیک اشاره کنیم، قدرت شانس اوست.
دومینو که با نام نینا ثورمن نیز شناخته می‌شود نتیجه نهایی یک پروژه پرورشی دولتی است که برای تربیت قاتلی تمام‌عیار ایجاد شد؛ دومینو دارای توانایی به کارگیری احتمالات به نفع خود است که به او شانسی باورنکردنی می‌دهد. سعی کنید به دومینو شلیک کنید، اگر شانس داشته باشید اسلحه شما مسدود و یا در مقابل صورتتان منفجر می‌شود؛ به طور مثال اگر این کاراکتر از بالای یک ساختمان بدون هیچ برنامه قبلی برای نجات بپرد احتمال یک بالش بزرگ در پایین ساختمان منتظر او خواهد بود و یا چیز خاصی مانع سقوط او به پایین می‌شود.
درست به مانند ددپول، رابطه دومینو نیز با دیگر موتانت‌های مارول بسیار ضعیف است؛ او هیچ تعلق خاطری به گروه X-Men ندارد، اما اگر موقعیتی برای خوش‌گذارنی، سود و یا هردوی این‌ها برای دومینو وجود داشته باشد معمولا این کاراکتر در کنار آن‌ها دیده می‌شود.
دومنیو برای اولین بار در صفحاتی از کتاب کمیک X-Men حضور یافت؛ او گزینه کاملا مناسبی برای پیوستن به گروه ددپول در فیلم Deadpool 2 است.

بدلام کیست؟

who is bedlam 1525691279
در سال 1995 مارول کمیکی با نام Age of Apocalypse منتشر کرد که این کمیک یک جامعه ویرانه را نشان می‌داد و در این جامعه شخصیت شروری به نام آپوکالیپس که زمین را به تسخیر خود درآورده بود فرمانروایی می‌کرد.
بسیاری از ابرقهرمانان نسخه تیره‌تر مارول در این سری کمیک‌ها معرفی شدند، که یکی از همین ابرقهرمانان خاص بدلام (با بازی تری کروس) است؛ اولین حضور بدلام در نسخه شماره یک کمیک Age of Apocalypse و در بخش Factor X رخ داد.
بدلام فقط یک شخص نبود؛ برادران جسی و کریستوفر آرونسون نیز به طور کلی با همین نام شناخته شدند. همه چیز در پایان کمیک Age of Apocalypse تمام نشد؛ وقتی که همه چیز بعد از آن حوادث به حالت عادی بازگشت، بار دیگر یکی از برادران آرونسون، یعنی جسی در صفحاتی از کمیک X-Force در دنیای عادی مارول ظاهر شد.
بدلام می‌تواند یک میدان الکترومغناطیسی تولید کند که این میدان به او اجازه می‌دهد شکل‌های مختلف انرژی را منقطع و ویرانی‌های متفاوتی در افراد و ماشین‌ها ایجاد کند؛ او همچنین متخصص هنرهای رزمی است.
هیچ راهی وجود ندارد که تا قبل از اکران فیلم Deadpool 2 بفهمیم این کاراکتر تا چه حد به قدرت‌ها و اخلاق‌های خود در کمیک‌ها وفادار باقی مانده است؛ تنها موضوع مشخص هم‎‌اکنون این است که بدلام به مانند همتای خود در کمیک‌ها، در این فیلم نیز به صف گروه X-Force خواهد پیوست. (با توجه به تریلر‌هایی که از فیلم Deadpool 2 منتشر شده است)
احتمالا کل ارتباطات بدلام در حوادث کمیک Age of Apocalypse برای حضور در این فیلم به دست فراموشی سپرده خواهد شد و این ابرقهرمان به طور کامل از دنیای سیاه و تاریک قبلی خود فاصله خواهد گرفت.

شتراستار کیست؟

who is shatterstar 1525691373
زمانی را به یاد دارید که به نظر می‌رسید بیشتر کاراکترهای جدید X-Men از آینده می‌آمدند؟ بله شتراستار (با بازی لوئیس تان) نیز در همین دسته قرار دارد.
در کمیک‌ها شتراستار از جهان موجو می‌آید؛ سیاره‌ای که در یک قرن آینده وجود دارد و توسط شروری ظالم، دیوانه و چاق به نام موجو اداره می‌شود. جهان موجو غرق در سرگرمی است و شتراستار در واقع حکم برده‌ای را برای او داشت که به طور ژنتیکی برای گلادیاتور بودن طراحی شده بود.
این ابرقهرمان توانایی‌های فیزیکی‌اش مانند قدرت و چابکی تقویت شده است؛ او زودتر از حالت عادی بهبود می‌یابد، استاد سبک‌های مختلف مبارزات است، می‌تواند موج‌های تکان‌دهنده در میان اسلحه‌ها ایجاد کند و حتی می‌تواند با ایجاد دروازه‌هایی افراد را سریعا از جایی به جای دیگر منتقل کند.
اینکه آیا قدرت‌ها و اصالت او در فیلم Deadpool 2 حفظ می‌شود یا خیر؟ هنوز برای ما مشخص نیست و باید منتظر باشیم و ببنیم؛ چیزی که ما می‌دانیم این است که او یکی از ابرقهرمانان استخدام شده برای گروه X-Force است. همانطور که در تریلرها مشاهده کردیم این ابرقهرمان در مبارزه با دو تن از مهاجمان با مهارت بالای رزمی می‌جنگید که این موضوع نوید آن را دارد که شتراستار به مانند آنچه که در منابع رسمی و کمیک‌ها بیان شد، دارای خصوصیات فیزیکی تقویت‌شده است.
با وجود داستان‌های مختلف شتراستار در جهان موجو، احتمالا در این فیلم او هیچ ارتباطی با آن جهان نخواهد داشت؛ اما چه کسی می‌داند؟ با در نظر گرفتن این موضوع که ددپول با کمیک‌های مختلف همیشه شوخی می‌کند امکان دارد با اضافه کردن شوخی‌هایی از آن جهان در فیلم Deadpool 2 ما را شگفت‌زده کند. ما می‌توانیم شاهد صحنه‌ای باشیم که در آن کیبل، بدلام و شتراستار همگی با جامعه ویران آینده به مقابله می‌پردازند.

پیتر کیست؟

who is peter 1525689996
پیتر کیست؟ خب، جواب کوتاه این است که ما نمی‌دانیم؛ برخی از گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که او پاسخ فیلم Deadpool 2 راجع به کاراکتر باسابقه کمیک‌های ددپول یعنی هیدرا باب است.
هیدرا باب یک کاراکتر وابسته و فرعی در کمیک‌های ددپول است؛ او بی‌رحم است، در مبارزات بسیار بد است و هیچ مهارت خاصی نیز ندارد. او یکی از اعضای هیدرا است که قواعد کلی آموزشی هیدرا را پایه‌گذاری می‌کند؛ قوانینی مانند: «اگر من آن‌ها را نبینم، آن‌ها نیز مرا نمی‌بینند» و یا «پنهان شدن پشت یکدیگر»
او از یک ترس پاتولوژیک از ابرقهرمانان خاص (که یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها ولورین است) رنج می‌برد و عموما عکس‌العملش در بسیاری از موقعیت‌های خطرناک فرار کردن است.
در فیلم Deadpool نیز اشاره کوچکی به این کاراکتر شده بود، اما از نام رسمی او یعنی هیدرا باب استفاده نشد زیرا فاکس حق پخش این کاراکتر را در دست نداشت؛ ددپول در این فیلم او را با نام باب صدا زد و اشاره کرد که همکاری کوچکی با او در شهر جکسون‌ویل داشت. او یکی از تنها (احتمالا آخرین) پیروانان باوفای آژاکس (با بازی اد اسکرین) است که ددپول آن را اتفاقی متوقف کرد اما نکشت.
هنگامی که Deadpool 2 در حال فیلم‌برداری بود احتمالا آن‌ها کاراکتر هیدرا باب را می‌خواستند، اما آن‌ها به سادگی کاراکتر خود را ساختند و نام متفاوتی برای آن انتخاب کردند چون حق پخش این کاراکتر را در اختیار نداشتند.
البته این امکان نیز وجود دارد که هیدرا باب هیچ ارتباطی با منابع اصلی و کمیک‌ها نداشته باشد؛ ما به‌زودی به جزییات پی خواهیم برد.

دوپیندر کیست؟

who is the spitting guy 1525689996
شخصی در تریلر فیلم Deadpool 2 حضور دارد که فاقد هرگونه توانایی خاص و منحصر به فرد است و لباس ابرقهرمانی بر تن ندارد، این فرد کسی نیست جر دوپیندر (با بازی کاران سونی)؛ دوپیندر یک راننده تاکسی است که ددپول تاثیر بسیار زیادی بر او دارد.
دوپیندر اولین کاراکتری (البته بدون در نظر گرفتن خود ددپول) است که در فیلم Deadpool با او آشنا شدیم؛ صحنه با صحبت‌های ددپول با یک تاکسی آغاز می‌شود، ددپول در این صحنه برنامه دارد که برای شخصیت بد فیلم آژاکس کمین کند و دوپیندر نیز راننده او است.
در راه ما متوجه می‌شویم که عشق زندگی دوپیندر یعنی گیتا توسط پسرعمویش باندهو اغوا شده است؛ ما در نهایت متوجه می‌شویم که وید ویلسون آدمی ارزان‌خر است. (ددپول از آن‌جایی که به خاطر لباس خاص خود نمی‌تواند پول نقد حمل کند، برای راضی کردن دوپیندر فقط یک کار انجام می‌دهد آن این است: «بزن قدش») قبل از ترک ماشین ددپول به دوپیندر پیشنهاد می‌کند که برای بازگرداندن گیتا به سمت خود از استراتژی‌ها قوی‌تری استفاده کند.
دوپیندر سپس بازمی‌گردد تا ددپول، نگاسونیک و کلوسوس را به نبردشان در هواپیمای مخروبه برساند؛ در هنگام رانندگی ما متوجه می‌شویم که پسرعموی دوپیندر توسط او گروگان گرفته شده و در صندوق عقب ماشین قرار دارد. اما ددپول در مقابل متحدان X خود نسبت به صحبت‌های دوپیندر عکس‌العمل خاصی نشان نمی‌دهد و بی‌اعتنایی می‌کند، اما طی زمزمه‌هایی می‌گوید: «من به تو افتخار می‌کنم» «او را بکش»
سپس طی یک صانحه‌ای عقب ماشین دوپیندر از بین می‌رود و ما در همین حین صدای فریاد پسرعمویش را که در صندوق ماشین حضور داشت می‌شنویم.
ظاهرا از آنجایی که دوپیندر در فیلم Deadpool 2 حضور دارد، او توانسته به طریقی از مجازات به جرم آدم‌ربایی فرار کند؛ احتمالا ما با آغاز اکران این فیلم متوجه خواهیم شد که او چگونه موفق شد این کار را انجام دهد و در کنار آن می‌فهمیم سرنوشت گیتا و باندهو به کجا رسید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.