نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 24 خرداد 1397
ساعت 08:20

فیلم سینمایی Avengers: Infinity War از مرز ۲ میلیارد دلار فروش عبور کرد

0 از 5

فیلم Avengers: Infinity War در ادامه رکوردزنی‌های خود، سرانجام موفق به عبور از فروش ۲ میلیارد دلاری در باکس‌آفیس جهانی گردید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ فیلم سینمایی Avengers: Infinity War، جدیدترین گردهمایی تمامی ابرقهرمانان مارول بود که کم‌تر از دو ماه پیش اکران آن شروع شده، و از همان ابتدای کار هم موفق به شکستن و ثبت رکوردهای فوق‌العاده‌ای نیز گردید. شکستن رکورد پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تاریخ در اکران هفته اول و ثبت رکورد پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ، تنها بخشی از همه دستاوردهایی بوده که مارول و دیزنی با این فیلم تجربه کردند. حالا اما شاید مهم‌ترین خبر برای این فیلم و طرفدارانش این باشد، که Infinity War چند روز پیش و پس از گذشت ۴۸ روز از زمان اکران، موفق شده تا از مرز فروش ۲ میلیارد دلاری در گیشه‌ها نیز عبور کند.

گزارش اخیر که توسط CNET منتشر شده، اشاره می‌کند که جدیدترین فیلم «دنیای سینمایی مارول» حالا به چهارمین فیلم از میان تنها ۴ فیلمی تبدیل شده که در تاریخ سینما، موفق به فروش بیش از ۲ میلیارد دلار در گیشه‌ها شده‌اند. در همین گزارش، فیلم Avatar اثر جیمز کامرون با فروش ۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون دلار در رتبه اول باکس‌آفیس جهانی تاریخ سینما قرار دارد. پس از آن، فیلم‌های Titanic و Star Wars: The Force Awakens قرار دارند که به ترتیب موفق به فروش ۲٫۱۸۸ و ۲٫۰۶۷ میلیارد دلار شده‌اند. سوال بعدی برای مارول، حالا که فیلمش عدد ۲ میلیارد را رد کرده این است که آیا Infinity War خواهد توانست رکورد فیلم The Force Awakens را هم بشکند یا خیر.

در یک احتمال خوش‌بینانه، Infinity War گرچه امکان دسترسی به رکورد فیلم جنگ ستارگان را دارد، ولی برای طرفداران احتمالا رسیدن به رکورد فیلم‌های تایتانیک و آواتار بیش از حد رویاپردازانه به نظر می‌رسد. فارغ از این موضوعات، اینکه فیلم اونجرز: اینفینیتی وار موق به کسب رکورد ۲ میلیارد دلاری شده است، به خودی خود خبر بسیار بزرگی نه فقط برای مارول و MCU، بلکه برای فیلم‌های کامیک بوکی نیز هست. در چند وقت اخیر، اظهارنظرهای مختلف و پراکنده‌ای پیرامون تکراری شدن این گونه فیلم‌ها برای مخاطبان به گوش می‌رسید. با این حال پس از مطرح شدن چنین اظهارنظرهایی، موفقیت عظیم و البته قابل پیش‌بینی فیلم انتقام‌جویان جنگ بی‌نهایت می‌تواند یک شاهد واقعی و محکم در رد این بحث‌ها باشد. این فیلم به خوبی نشان داد که که چطور با ۱۰ سال داستان‌سرایی پیوسته و خلق شخصیت‌ها، دنیاها و لحظات به یاد ماندنی، چطور می‌توان همه آن رویدادها را به زیبایی در یک فیلم گرد هم آورد.

همان طور که اشاره شد فارغ از هر رکوردشکنی دیگری، به نظر می‌رسد که مارول بهترین نتیجه دلخواهش را از این فیلم گرفته است. آن‌ها مدت‌هاست که از فیلم بعدی سری اونجرز یعنی عنوان هنوز بی‌نام Avengers 4 نیز صحبت کرده‌اند و باید دید که آن فیلم سال آینده که قرار است دنباله مستقیم فیلم Infinity War باشد، چگونه می‌تواند موفقیت‌های فیلم اونجر 3 را تکرار کند. تا آن زمان، مارول فیلم Ant-Man and the Wasp را برای اکران در ۶ جولای (۱۵ تیر) و همچنین فیلم Captain Marvel را نیز برای اکران در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۹۷) در صف عرضه دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.