نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 10 تیر 1397
ساعت 09:00

عنوان فیلم Avengers 4 لیک شد

5 از 5

به تازگی یکی از فیلمبرداران فیلم Avengers 4، احتمالا عنوان این فیلم را لیک کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ به تازگی یکی از فیلم‌برداران فیلم شدیدا مورد انتظار Avengers 4، احتمالا عنوان رسمی آن را به شکل غیرعمدی فاش کرده است. تا قبل از اکران رسمی فیلم اخیر Avengers: Infinity War و درواقع از زمان معرفی این فیلم، مارول مشخص کرد که دو فیلم آینده اونجرز به شکل Part 1 و Part 2 نام‌گذاری می‌شوند. با این حال پس از گذشت مدتی و مشخص شدن نام فیلم سوم اونجرز به نام Infinity War، مارول اعلام کرد که دیگر فیلم چهارم انتقام‌جویان به شکل Part 2 نیست و عنوان مستقل و متفاوتی خواهد داشت. اینک دو ماه از اکران فیلم Infinity War هم می‌گذرد و آن‌ها مدت‌هاست که در زمینه نام فیلم دنباله سکوت کردند؛ مارول درواقع برای فاش شدن رسمی نام این فیلم، طرفداران را به صبر بیشتر دعوت می‌کند. اخیرا نیز کوین فایگی در اظهارنظری گفته بود که «نام رسمی این فیلم، حداکثر تا پایان سال جاری میلادی» فاش می‌شود. به هر شکل علیرغم این بازی بسته مارول، به نظر می‌رسد که حالا یکی از عوامل ساخت خودشان، نام فیلم چهارم اونجرز را لیک کرده باشد.

تا قبل از این، تئوری‌های طرفداران پیرامون فیلم چهارم عناوینی نظیر Infinity Gauntlet و همچنین Avengers: Forever بود که خصوصا مورد اول، بیش از هر گزینه دیگری محبوبیت داشت. مارول نیز با این دلیل که فاش شدن زودهنگام عنوان فیلم ممکن است وقایع زیادی را روشن کند درباره این فرضیات سکوت پیشه کرده است. با این حال، کارگردانان فیلم یعنی آنتونی و جو روسو قبلا گفته بودند که از بین فرضیات، عنوان Forever از بقیه به حقیقت «نزدیک‌تر»است. اخیرا ولی وب‌سایت رسمی Trent Opaloch از فیلمبرداران این فیلم، در صفحه رزومه خود که نام همه پروژه‌هایی که روی آن کار کرده را درج کرده است، نام فیلمی با عنوان «Avengers: End Game» نیز در آن دیده می‌شود. البته گفتنی است که Opaloch اخیرا این بخش را از وب‌سایت خود حذف کرده است. با این حال، این لیک موج بزرگی را ایجاد کرد و بسیاری را به این نتیجه رساند که نام فاش شده، درواقع عنوان هنوز مشخص نشده فیلم Avengers 4 است. گفتنی است که Opaloch به عنوان فیلم‌بردار، در ساخت هر سه فیلم قبلی دنیای سینمایی مارول با کارگردانی برادران روسو همکاری داشته است.

 Avengers Infinity War Doctor Strange and Iron Man

هشدار: ادامه این متن شامل فاش‌سازی بخش مهمی از داستان فیلم Infinity War است.

جدای از صحت یا نادرستی این شایعه، عنوان End Game برای فیلم دنباله Infinity War اصلا هم جای تعجبی ندارد. این عبارت در واقع آخرین جمله‌ای بود که «دکتر استرنج» تا قبل از خاکستر شدن خطاب به «تونی استارک/آیرون من» گفت. دکتر استرنج پس از واگذار کردن «سنگ زمان» به تانوس و نجات جان تونی استارک، درنهایت باعث شد تا تانوس یک قدم دیگر به جمع‌آوری همه سنگ‌های ابدیت نزدیک شود. تانوس در زمین درنهایت به آخرین سنگ هم دست پیدا کرد و با یک حرکت انگشتان دست، باعث خاکستر شدن نیمی از جمعیت کهکشان شد. در سیاره تایتان، دکتر استرنج که همه احتمالات مبارزه با تانوس را می‌دانست، قبل از اینکه به خاکستر تبدیل شود به استارک گفت که «جز این راه دیگری نبود ... و ما حالا وارد "بازی آخر" شده‌ایم». به این ترتیب، عبارت End Game برای فیلم چهارم، به احتمال زیاد پیرامون آینده‌بینی دکتر استرنج است و باقی‌مانده گروه انتقام‌جویان، حالا وارد آخر بازی مبارزه با تانوس شده‌اند؛ یعنی تنها راهی که منجر به شکست نهایی تانوس می‌شود.

درنهایت فارغ از همه این فرضیات، باید دید که واکنش رسمی مارول و کوین فایگی به عنوان لیک شده چیست و اینکه این عنوان، اصلا صحت دارد یا خیر. مارول به شکل واضحی قصد داشت تا از فاش نشدن عنوان فیلم چهارم اونجرز، برای مشخص نشدن خطوط داستانی سایر فیلم‌ها و همچنین برای اهداف تبلیغاتی استفاده کند. فایگی همچنین اعتراف کرده بود که تا اینجای کار واکنش طرفداران به فاش نشدن عنوان فیلم چندان خوب نبوده است. لیک شدن اخیر، شاید بهترین فرصت برای مارول باشد تا بالاخره و زودتر از موعد، مارول رسما از عنوان فیلم Avengers 4 پرده‌برداری کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.