نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 11 تیر 1397
ساعت 10:08

احتمال حضور جیم کری در فیلم Sonic

0 از 5

جیم کری درحال مذاکره برای ایفای نقش Dr. Eggman است

طبق گزارشات منابع نزدیک به سایت Deadline، کمپانی Paramount در حال مذاکره با جیم کری برای حضور او در نقش آنتاگونیست سری سونیک، Ivo Robotnik یا همان Dr. Eggman است.

Dr. Robotnik که بیشتر به اسم Dr. Eggman شناخته می‌شود، ضدقهرمان اصلی سونیک است، دانشمندی دیوانه که همیشه رویای تصاحب جهان را در سر خود می‌پروراند. تلاش‌های وی همیشه به لطف سونیک بی‌نتیجه می‌مانند، اما او همیشه راهی برای قصر دررفتن از جزای اعمالش و ادامه‌ی کار خود راهی پیدا می‌کند.

این فیلم که تلفیقی از تصاویر فیلم برداری شده و انیمیشن خواهد بود، ابتدا برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده بود اما حالا قرار است 24 آبان سال آینده روی پرده برود.

sonic 600x337

 فیلم سونیک در سال 2014 که هنوز در مراحل ابتدایی و برنامه‌ریزی قرار داشت، به عنوان همکاری بین سونی و Sega Sammy معرفی شد؛ اما سال گذشته بعد از کنار رفتن سونی از این پروژه به کمپانی Paramount تحویل داده شد.

 آقای Neal Moritz، تهیه‌کننده‌ی سری Fast and Furious، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت و Tim Miller، کارگردان Deadpool، تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود. Jeff Fowler، همکار آقای میلر در استودیوی Blur Studio، آن را کارگردانی خواهد کرد و اقای James Marsden  از Westworld و سری X-Men و خانم Tika Sumpter از Final Space و Gossip Girl نیز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اخیراً شایعه شده بود که Paul Rudd (که او را در نقش Ant-Man می‌شناسیم) نیز در این پروژه حضور خواهد داشت، ولی ظاهراً این قضیه منتفی شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.