نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 22 تیر 1397
ساعت 09:15

مارول سرانجام کارگردان فیلم مستقل بیوه سیاه را پیدا کرد

0 از 5

Marvel Studios پس از مدت‌ها جستجو و مذاکره، سرانجام کارگردان زن فیلم مورد انتظار Black Widow را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد مارول استودیوز پس از مدت‌ها تلاش و مذاکره با تعداد زیادی از گزینه‌های خود، درنهایت کارگردان فیلم مستقل «Black Widow» را در دنیای سینمایی مارول پیدا کرده است. گزارش جدید که توسط The Hollywood Reporter منتشر شده، از کارگردان زن استرالیایی یعنی «Cate Shortland» به عنوان گزینه نهایی مارول، برای هدایت پروژه فیلم مستقل بیوه سیاه یاد کرده است. در سوابق کیت شورتلند، کارگردانی فیلم‌هایی نظیر Somersault محصول سال ۲۰۰۴ و همچنین Lore محصول سال ۲۰۱۳ دیده می‌شود و به نظر این کارگردان، به شکل رسمی با مارول برای ساخت فیلم اکشن «بلک ویدو» با نقش‌آفرینی «اسکارلت یوهانسون» قرارداد امضا کرده است.

براساس این گزارش، انتخاب یک فیلم‌ساز زن برای این فیلم از همان ابتدا و زمان جستجو و مذاکره برای سپردن هدایت پروژه در اولویت اصلی استودیو قرار داشت؛ حتی در همان یک مقطع که جستجوها شکست خورد و مارول انتخاب کارگردان مرد را هم در نظر گرفته بود. کلیه تلاش‌ها درنهایت به ماه ژوئن و زمانی منتهی شد که مارول از سه گزینه نهایی زن برای کارگردانی، یعنی آما آسانته (فیلم A United Kingdom)، مگی بتز (فیلم Novitiate) و کیت شورتلند نام برد. در این زمینه از دو کارگردان دیگر یعنی ملانی لارنت (فیلم‌های Inglourious Basterds و Enemy) و کیمبرلی پیرس (فیلم‌های Boys Don't Cry و The L Word) هم به عنوان گزینه‌های دیگر یاد شده بود.

فیلم سینمایی «بیوه سیاه» در قالب «دنیای سینمایی مارول» ساخته می‌شود؛ سری فیلم‌هایی که تاکنون موفقیت‌های عظیمی در گیشه به ثبت رسانده‌اند و پس از نمایش شخصیت بلک ویدو در تعداد زیادی از این فیلم‌ها، استودیو درنهایت تصمیم به ساخت یک فیلم مستقل برای این شخصیت هم گرفت. حدود دو ماه پیش، کوین فایگی رئیس مارول در این زمینه گفته بود:

من با قطعیت این را می‌گویم که یکی از کارهایی که هم از نظر نوآوری و هم عاطفی وظیفه داریم آن را انجام دهیم، همین فیلم Black Widow است... [شخصیت بیوه سیاه] یکی از کاراکترهای اصلی در گروه انتقام‌جویان است که داستان‌های بسیار شگفت‌انگیزی هم مخصوص خودش دارد. برای همین فکر می‌کنم این خیلی جذاب باشد که این داستان‌ها را در قالب یک سری فیلم‌های مستقل برای او تعریف کنیم.

مارول همچنین مدتی پیش خبر داد که Jac Schaeffer (شناخته شده برای فیلم‌های TiMER و The Hustle) را هم به عنوان نویسنده این فیلم انتخاب کرده است. با وجود همه این صحبت‌ها و گزارش‌های رسمی، مارول هنوز به شکل رسمی فیلم بلک ویدو را معرفی نکرده و مشخص نیست نام دقیق این فیلم چیست و زمان شروع فیلم‌برداری آن در چه زمانی خواهد بود.

مارول استودیوز سال ۲۰۱۸ را با اکران دو فیلم میلیاردی Black Panther و Avengers: Infinity War شروع کرد و درحال حاضر هم فیلم سینمایی Ant Man and the Wasp را روی پرده‌های سینما دارد، که این فیلم هم شروعی بسیار موفق را در باکس آفیس داشته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.