نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 مرداد 1397
ساعت 13:00

چرا تانوس زودتر از این به سراغ سنگ‌های ابدیت نرفت؟

4.83 از 5

سازندگان فیلم Avengers: Infinity War، محرک اصلی تانوس برای شروع ماموریت جمع‌آوری تمامی سنگ‌های ابدیت را فاش کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ یکی از سوالاتی که طرفداران دنیای سینمایی مارول ممکن است با آن مواجه شوند، این است که چرا تانوس با این میزان توانایی و سابقه، تا قبل از فیلم Avengers: Infinity War به دنبال همه سنگ‌های ابدیت نرفت؟ براساس صحبت‌های جدید سازندگان این فیلم، دلیل موضوع این بود که تانوس از محل یکی از سنگ‌ها یعنی «سنگ روح» اطلاع نداشت. Stephen McFeely، یکی از نویسندگان فیلم «اونجرز: اینفینیتی وار» در این زمینه گفته است:

کاتالیزور و محرک اصلی کل این فیلم، زمانی بوده که تانوس درباره موقعیت Soul Stone اطلاع پیدا می‌کند؛ این هم زمانی بود که نبیولا وارد سفینه تانوس شد تا او را بکشد، ولی درنهایت دستگیر می‌شود. تانوس در جریان شکنجه‌هایی که روی نبیولا صورت می‌دهد، می‌فهمد که گامورا از محل تنها سنگی که تانوس از موقعیت آن بی‌خبر است مطلع شده است.

در ادامه این صحبت‌ها، جو روسو یکی از کارگردانان فیلم نیز توضیحات را به این شکل ادامه داد:

تانوس می‌دانست که از همان لحظه‌ای که برای جمع‌آوری همه سنگ‌های ابدیت اقدام کند، همه قدرت‌های کهکشان در برابرش می‌ایستند. پس اگر او از محل یکی از آن‌ها اطلاع نمی‌داشت، چه دلیلی داشت که این ماموریت را شروع کند؟

به گفته McFeely، او و مارکوس به عنوان نویسندگان فیلم، این را به عنوان «یک سوال سیاه» برای پاسخ دادن می‌دیدند که کاتالیزور اصلی وقایع داستان، در خود فیلم اتفاق نمی‌افتاد:

به شکل طبیعی، شما چیزی می‌خواهید، چیزی می‌دانید و اتفاقی می‌افتد. محرک این جریان هم معمولا در همان ابتدا به تصویر کشیده می‌شود... ولی به خاطر روشی که می‌خواستیم داستان را تعریف کنیم، ما این محرک را اساسا در میانه کار دفن کردیم. باز هم می‌گویم که بله، این توازن را از بین می‌برد ولی باز قطعا در همان‌جا خواهد بود.

اکران فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» از ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) آغاز شد و با فروشی بیش از ۲ میلیارد دلار در گیشه، به پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است. نسخه «دانلود دیجیتالی» این فیلم اخیرا منتشر شده و قرار است نسخه Extended و بلو-ری فیلم نیز در ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد) عرضه شود؛ این نسخه همچنین همراه با تعدادی از سکانس‌های حذف شده از فیلم اکران اصلی خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.