نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 مرداد 1397
ساعت 16:00

فصل ششم سریال Agents of SHIELD سال آینده پخش می‌شود

0 از 5

یک گزارش جدید، تایید می‌کند که فصل ششم سریال Agents of Shield در تیر - مرداد سال بعد و پس از اکران Avengers 4 پخش می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ فصل پنجم سریال تلویزیونی Marvel's Agents of Shield حدود ۴ ماه پیش به پایان رسید و در همان دوره، ABC رسما تولید فصل ششم برای این مجموعه را نیز تایید کرد. Agents of Shield یک مجموعه تلویزیونی در سبک اکشن، ابرقهرمانی و درام است که مکمل «دنیای سینمایی مارول» محسوب می‌شود. حدود یک ماه پیش و در جریان رویداد San Diego Comic-Con مشخص شد که کلارک گرگ، ستاره اصلی این سریال تلویزیونی قرار است اولین قسمت از فصل بعدی این سریال را نیز کارگردانی کند. در این زمینه، هنوز تاریخ دقیق پخش این فصل مشخص نشده بود که اخیرا بر اساس یک گزارش، فصل ششم سریال قرار است در جولای ۲۰۱۹ (تیر - مرداد ۹۸) روی آنتن برود.

این گزارش، با توجه به صحبت اخیر «الیزابت هنستریج» که نقش «جما سیمنز» را در این سریال بازی می‌کند منتشر شده است. هنستریج اخیرا در پاسخ به کامنتی در صفحه اینستاگرام خود، تایید کرده که شروع پخش فصل بعدی سریال «ماموران شلید» در جولای ۲۰۱۹ خواهد بود.

با در نظر گرفتن این گزارش، به نظر می‌رسد که مارول قصد دارد وقایع داستانی این سریال را پس از پایان دوره اکران فیلم شدیدا مورد انتظار Avengers 4 دنبال کند. همچنین نام اولین قسمت از فصل ششم سریال نیز مشخص شده و ما می‌دانیم که این اپیزود «Missing Pieces» نام خواهد داشت. با در نظر گرفتن این نام‌گذاری، احتمالاتی درباره تاثیر «حرکت بشکن تانوس» روی ماموران شیلد و احتمال بازگشت (یا باز نگشتن) برخی شخصیت‌ها هم مطرح شده است. فصل پنجم، جایی به پایان رسید که ماموران شیلد یک بار دیگر موفق به نجات جهان شدند و ضدقهرمان «گراویتون» را شکست دادند. در پایان این فصل، همچنین مشخص شد که «فیل کولسن» با یک مرگ غریب‌الوقوع مواجه است و برای همین تصمیم گرفت آخرین روزهای عمر خود را بیرون از سازمان شیلد بگذراند.

درباره فصل ششم، بازگشت «جف وارد» بازیگر نقش «دیک شاو» نیز تایید شده و می‌دانیم که این فصل، برخلاف فصل‌های قبل که همگی ۲۲ قسمتی بودند، این بار تنها در ۱۶ قسمت جمع‌بندی می شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.