نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 00:50

E3 2018: تریلر و جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد

0 از 5

در جریان رویداد EA Play 2018 در E3 2018، تریلر جدیدی از بازی Battlefield 5 منتشر و بخش بتل رویال نیز برای بازی تایید شد.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، یکی از آیتم‌های مهم در رویداد EA Play 2018 که توسط الکترونیک آرتز در E3 2018 برگزار شد، بازی Battlefield V بود که در جریان این رویداد شاهد نمایش یک تریلر جدید از بازی با محوریت بخش چندنفره و همچنین مشخص شدن برخی ویژگی‌های جدید این بازی بودیم. در تریلر جدید این بازی شوتر-اول شخص جنگ جهانی دوم و موردانتظار، شاهد پرش چتربازان از یک هواپیما در یک نقشه نسبتا بزرگ در نروژ هستیم؛ جایی که تانک‌ها، هواپیماها و سربازان در یک شهر برفی درگیر نبرد هستند. از جلوه‌های جالب محیطی دیده شدن شفق قطبی در آسمان است. علاوه بر این ویژگی‌هایی نظیر نحوه تخریب ساختمان‌ها، سلاح‌های ضدهوایی متصل به تانک‌ها و حرکت به شکل معکوس نیز از دیگر ویژگی‌های جدید گیم‌پلی در این بازی هستند که می‌توانید در تریلر جدید نمایش داده شده، مشاهده کنید.

 

 

جزئیات جدیدی نیز پیرامون کمپین تک نفره و داستانی بازی یعنی War Stories نیز مشخص شده است که بازیکنان در درگیری‌های مختلفی در جبهه‌های جنگ گوناگون به بازی می‌پردازند. کمپین Nordlys در این میان معرفی شده که از دو شخصیت زن برخوردار است؛ جایی که یکی از آن‌ها با نزدیک شدن سربازان دشمن داخل آب می‌پرد. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتر درباره این بخش، فردا در کنفرانس مایکروسافت اعلام شود.

خبر مهم دیگر پیرامون این بازی، تایید شدن یک بخش جدید بتل رویال است. در این زمینه البته الکترونیک آرتز و دایس اطلاعات بیشتری به اشتراک نگذاشتند؛ ولی با تایید این بخش برای بازی بتلفیلد 5، این بازی نیز همچون رقیب اصلی خود یعنی Call of Duty: Black Ops 4 نیز از یک بخش بتل رویال بی‌بهره نخواهد ماند. با توجه به منتشر نشدن اطلاعات بیشتر درباره بخش بتل رویال در بازی Battlefield 5، طرفداران باید منتظر خبرهای تکمیلی در آینده نزدیک باشند.

بازی Battlefield V قرار است در روز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.