نویسنده: محمد مراقی یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 02:51

E3 2018: سرویس Original Access Premier معرفی شد

0 از 5

شرکت الکترونیک آرتز در جریان مراسم EA Play از سرویس جدید کامپیوتری خود به نام Original Access Premier رونمایی کرد.

در اولین شب رویداد بزرگ E3 2018، دقایقی پیش مراسم EA Play به اجرا در آمد و شرکت الکترونیک آرتز اطلاعات زیادی را از بازی‌های در دست ساخت و خدمات جدید خود با طرفداران در میان گذاشت. یکی از این رونمایی‌های جدید شرکت الکترونیک آرتز در مراسم امشب، رونمایی از سرویس Original Access Premier بود که در حقیقت نسخه‌ای تکامل یافته از سرویس Original Access به حساب می‌آید. با بازی‌مگ همراه باشید.

سرویس Original Access Premier کتابخانه‌ای بزرگ از بازی‌های انتشار یافته توسط شرکت الکترونیک آرتز را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که تنها برروی کامپیوترهای خانگی قابل استفاده هستند. کاربران سرویس Original Access Premier با پرداخت ماهیانه 4.99 دلار می‌توانند به تمام بازی‌های عرضه شده برروی Original Access دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، از جمله مزیت‌های منحصر به فرد این سرویس هم می‌توان به قابلیت جدیدی اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توانید بدون دانلود کامل بازی خود، آن را به صورت آنلاین استریم کنید و از تجربه مستقیم بازی از روی فضای ابری لذت ببرید. کاربران Original Access Premier علاوه بر تمام بازی‌هایی که برروی Original Access در دسترس قرار گرفته‌اند، می‌توانند بازی‌های جدیدی نظیر Battlefield V و Mdden 19 را هم به محض انتشار برروی این سرویس دریافت کنند.

رونمایی از سرویس Original Access Premier بیش از هرچیزی نوید از حمایت کامل الکترونیک آرتز از پی‌سی گیمرها می‌دهد و اینکه تا مدت‌ها بازی‌های انتشار یافته توسط این شرکت، قرار است برروی کامپیوترهای خانگی هم عرضه شوند.

محمد مراقی | E3 2018 | 09/06/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.