نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 10:05

E3 2018: بایوور اطلاعات بیشتری از بازی Anthem را به اشتراک گذاشته است

0 از 5

استودیو بایوور جزئیات تکمیلی گسترده‌ای را از بازی مورد انتظار Anthem به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ استودیو BioWare به تازگی انبوهی از اطلاعات جدید پیرامون عنوان جدید و اورجینال خود یعنی بازی مورد انتظار Anthem را به اشتراک گذاشته است. این بازی پیش از این در رویداد پیش-E3 الکترونیک آرتز موسوم به EA Play 2018 به شکل رسمی معرفی و تریلرهایی نیز از آن به نمایش درآمد. این بازی شوتر شبه-Destiny، قرار است در ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و PC عرضه شود. پس از ارائه جزئیات اولیه از بازی، بایوور حالا اطلاعات بیشتری از بازی، فضاسازی و نحوه پیشرفت در آن را به اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که بایوور در گذشته نیز اشاره کرده بود، بازیکنان در Anthem در قالب شخصیت‌هایی معمولی و آزاد که مجهز به نوعی لباس ویژه به نام Javelin هستند در دنیای بازی قرار می‌گیرند. به گفته این توسعه‌دهنده، در مجموع شاهد چهار نوع Javelin مختلف هستیم که همگی به شکل کامل قابل سفارشی‌سازی و دستکاری هستند. با این لباس‌ها، بازیکنان قادر به پرواز آزادانه در دنیای Anthem خواهند بود و مراحل موجود در این دنیا را دنبال خواهند کرد. بازی صرف نظر از اینکه طوری طراحی شده که بازیکن با همراهی متحدانش کار را دنبال کند، قابلیت پیگیری و تکمیل بازی به شکل تک‌نفره نیز در نظر گرفته شده است. در این زمینه بایوور پیشنهاد فراهم کردن یک ارتباط اینترنتی پایدار و قوی را هم داده که این صرف نظر از روش بازی بازیکنان خواهد بود.

درباره دنیای بازی، بایوور گفته که دنیای Anthem به شکلی پویا و زنده، و براساس تمرکز روی هسته‌ای داستان‌محور طراحی شده است. بازیکنان در قالب شخصیت‌های آزاد (Freelancers) هستند که درواقع نگهبانان بقیه نسل بشریت در این دنیا محسوب می‌شوند. ماجراجویی‌های خطرناک آن‌ها به یک دنیای خطرناک منتهی می‌شود که به شکل «رها شده توسط خدایان» توصیف شده است. بازیکنان در قالب این نگهبانان، با اهدافی نظیر انجام تعهدات قراردادی، تکمیل مراحل یا مقابله با خطرات به این دنیا پا می‌گذارند.

هر زمان که بازیکن به مرکز اصلی برگردد، او شاهد تاثیری که انتخاب‌هایش بر دنیا گذاشته خواهد بود و مرحله بعدی داستان‌سرایی دنیای Anthem را تجربه خواهد کرد. بایوور گفته که دقیقا همین قسمت، اکثر موجودیت داستانی بازی را شکل می‌دهد. گفتنی است که گردش در دنیای بازی بیشتر به «تجربه‌ای اجتماعی» توصیف شده که بازیکنان، تجربه یکسانی از آب و هوا، چرخش شبانه‌روز و همچنین دشمنان مشابه سرگردان و محیط پیرامونی پرجزئیات را خواهند داشت.

بایوور همچنین قول داده که Anthem  پس از عرضه شاهد دریافت آپدیت‌های بسیار زیادی هم باشد. این آپدیت‌ها پیرامون مباحثی چون گیم‌پلی و تغییرات در دنیای بازی در پاسخ به محتواهای آینده نیز خواهد بود. این آپدیت‌ها همچنین به مباحث داستانی نیز مرتبط خواهد بود. به گفته BioWare، آن‌ها دنیایی ساخته‌اند که بازیکنان با شخصیت‌هایی که به زودی عاشق‌شان می‌شوند تعامل خواهند داشت و سرپرست نویسندگان بازی یعنی Cathleen Rootsaert نیز گفته که می‌خواهد، بازیکنان با این شخصیت‌ها در طول زمان تجارب جدیدی را به مرور به دست بیاورند.

همان طور که اشاره شد، بازی Anthem رسما در جریان رویداد EA Play 2018 رونمایی شد که در مطلب بازی‌مگ، دو تریلر معرفی و گیم‌پلی بازی را نیز تماشا کردید. این بازی در تاریخ ۳ اسفند امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و PC عرضه می‌شود. شما همچنان می‌توانید با بازی‌مگ و خبرهای تکمیلی دوره برگزاری رویداد E3 2018 در صفحه اختصاصی آن همراه باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.