نویسنده: محمدرضا حیدری یکشنبه، 20 خرداد 1397
ساعت 14:11

E3 2018: در Anthem لوت باکسی وجود نخواهد داشت

5 از 5

بنا بر گفته‌‌ی مدیر ارشد استودیوی BioWare، در Anthem شاهد هیچ‌گونه لوت باکسی نخواهیم بود؛ اما فروش آیتم‌های تزئینی همچنان در بازی وجود خواهد داشت.

همان‌طور که اطلاع دارید، دیشب و در کنفرانس EA Play، کمپانی Electronic Arts نمایشی مجذوب‌کننده را از عنوان Anthem به‌راه انداخت. در خلال این کنفرانس، مدیر ارشد BioWare، آقای کیسی هادسون (Casey Hudson)، اطلاعات بیشتری را درباره‌ی لباس‌های ویژه‌ی Javelin و بخش‌های مختلف قابل سفارشی‌سازی آن‌ها ارائه داد. در کنار تمامی این اطلاعات، هادسون به این نکته اشاره کرد که لوت باکسی در بازی وجود نخواهد داشت.

کیسی هادسون مستقیماً این را بیان کرد که در Anthem، هیچ‌گونه لوت باکس یا گزینه‌ی مشابهی که آیتم‌هایی را به‌صورت تصادفی در بازی به فروش برساند وجود نخواهد داشت؛ اما شما می‌توانید برای خرید آیتم‌های تزئینی و سفارشی کردن ظاهر لباس Javelin شخصیت خود پول پرداخت کنید.

با انتشار اطلاعات بیشتری از بازی جدید BioWare این را فهمیدیم که این لباس‌های ویژه که یکی از اصلی‌ترین ارکان Anthem محسوب می‌شوند، قرار است در چهار نوع مختلف در دسترس بازیکنان قرار بگیرند: Ranger، Colossus، Interceptor و Storm. هریک از این لباس‌ها تفاوت‌های کوچکی با یکدیگر دارند که می‌توانند بر روی نحوه‌ی بازی بازیکنان تأثیرگذار باشد. همچنین در طی مراحل مختلف می‌توان بسته به نیاز مأموریت موردنظر، لباس مناسب را برای مأموریت انتخاب کرد.

گزینه‌های شخصی‌سازی قرار است به بازیکنان اجازه‌ی تغییر رنگ و حتی شکل قسمت‌های مختلف Javelin شخصیت خود را بدهند. جزئیات بیشتری از این گزینه‌ها به دست نیامده اما ظاهراً قابلیت دسترسی به این تغییرات با پیشرفت در بازی امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین هنوز مشخص نشده است که آیا اسکین‌ها و موارد کمیابی در بازی وجود دارند که فقط با صرف پول قابل دریافت باشند یا خیر.

دیشب و در جریان EA Play، گیم پلی و اطلاعات بسیاری از Anthem و عناوین دیگری همچون FIFA 19 و Battlefield V منتشر شد. Anthem قرار است در فوریه‌ی سال 2019 (اواخر سال شمسی جاری) منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.