نویسنده: محمد مراقی سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 07:32

E3 2018: تریلر جدید بازی Twin Mirror منتشر شد

4 از 5

تریلر جدید بازی Twin Mirror ساخته‌ی استودیوی Dontnod در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018

بازی Twin Mirror ساخته اخیر استودیوی Dontnod که توسعه‌ی بازی‌های محبوبی نظیر Life is Strange و Vampyre را در کارنامه‌ی خود دارد، چندی پیش توسط سونی معرفی شد و حالا تریلر و گیم‌پلی این عنوان در کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2018 به نمایش درآمد. ظاهرا Twin Mirror داستان بسیار عمیقی دارد و کاملا می‌توان از نمایش‌های بازی، جو مرموز و سنگین و داستان پیچیده‌ای که روایت می‌شود را احساس کرد. در خلاصه داستان بازی آمده است که:

سم (شخصیت اصلی بازی)، مرد 33 ساله‌ بسیار افسرده‌ای است که به تازگی در اوج ناراحتی به علت فوت دوست صمیمی‌اش، برای مراسم خاکسپاری روانه زادگاهش یعنی Baswood در ویرجینیای غربی شده است. سم احساس اندوه بسیاری دارد و اغلب خودش را خارج از فکر و مکان تصور می‌کند. همه‌چیز طبق روال عادی درحال سپری شدن است تا اینکه یک روز صبح درون یک اتاق در هتل با یک پیراهن خونین از خواب بیدار می‌شود و هیچ چیزی از شب گذشته را به خاطر نمی‌آورد. سم وارد ماجراجویی مرموز و خطرناکی می‌شود که زندگی‌اش را وارد پیچیدگی‌هایی می‌کند.

بازی Twin Mirror انحصاری سونی نیست و در تاریخ نامشخصی از سال 2019 برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد.

محمد مراقی | E3 2018 | 12/06/2018
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    اصلا قصد تخریب بازی رو ندارم ولی به شدت می‌شه اون رو یک کپی از Alan Wake تصور کرد.البته از فیلم The HangOver هم با توجه به تریلر ایده برداری شده :ashk:

    آخرین بار در تاریخ حدود 5 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.