نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 01 تیر 1397
ساعت 10:00

آمارهای توییتر پیرامون داغ‌ترین مباحث E3 2018

0 از 5

پلتفرم توییتر با دراختیار داشتن یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های رسمی کمپانی‌ها، بازی‌ها و جامعه طرفداران بزرگ، اخیرا آمارهای داغ‌ترین مباحث مرتبط با دوران برگزاری E3 2018 را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پلتفرم توییتر یکی از داغ‌ترین محل‌ها در زمان بحث و تبادل‌نظرهای دوران برگزاری E3 2018 بود. در این دوره، کنفرانس‌های خبری اختصاصی برگزار شد و شرکت‌های بزرگ و کوچک درباره محصولات جدیدشان با طرفداران صحبت کردند. در این زمینه، همه شرکت‌ها و اکثر عناوین برای خود صفحات رسمی در پلتفرم توییتر دارند و از این جهت، این شبکه اجتماعی محل اجتماع بزرگی از طرفداران درباره وقایع E3 بود. حالا که چند روزی از پایان این رویداد می‌گذرد، توییتر در یک پست رسمی در وبلاگ خودش آمارهایی را در رابطه با وضعیت توییتر در E3 امسال منتشر کرده است. براساس این گزارش، در این دوره حدود پانزده میلیون توییت با هشتگ #E3 در این پلتفرم پست شده است.

بزرگ‌ترین و داغ‌ترین ساعات صحبت‌ها که شاهد ارسال بیشترین توییت‌ها پیرامون E3 بوده هم به تاریخ ۱۲ جولای و ساعات ۹ تا ۱۰ مربوط است که در این بازه زمانی، کنفرانس خبری نینتندو دایرکت درحال برگزاری بود. در واقع در این یک ساعت، حدود ۸۹۰٫۰۰۰ توییت با هشتگ E3 پست شده است. این آمارها به کشورهایی که بیشترین پست از آنجا ارسال می‌شد نیز اشاره کرده که کشور آمریکا در رتبه اول قرار دارد. در این زمینه ژاپن، بریتانیا، اسپانیا و فرانسه هم در رتبه‌های دوم تا پنجم قرار دارند.

با در نظر گرفتن اینکه بیشترین بحث‌های طرفداران پیرامون کنفرانس نینتندو بوده است، کاملا منطقی است که آمار بعدی در خصوص بیشترین توییت‌های مرتبط با بازی‌ها را نیز مشاهده کنیم. در واقع به استناد توییتر، بیشترین توییت‌های طرفداران در سراسر برگزاری رویداد E3 که به بازی‌های معرفی شده می‌پرداخت، توییت‌های مربوط به بازی Super Smash Bros. Ultimate بوده‌اند. پس از این بازی نیز طرفداران در E3 بیش از همه درباره بازی‌های Kingdom Hearts III سپس Fallout 76 بعد The Last of Us Part II و در رتبه پنجم پیرامون Death Stranding صحبت کرده‌اند.

توییتر گفته که بیشترین ارسال Moment ها هم در طول این رویداد مربوط به نینتندو بوده است. در این زمینه هم پرطرفدارترین Moment این رویداد روی بازی Super Smash Bros. Ultimate تمرکز داشت که با معرفی انبوهی از ستارگان قابل بازی، برای مدت طولانی نبض E3 را در اختیار گرفته بود. دو Moment بعدی که روی حضور شخصیت Ridley در بازی Super Smash می‌پرداخت و همچنین مومنت مرتبط با The Elder Scrolls VI هم با فاصله زیادی نسبت به مومنت پرطرفدار اول در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

با در نظر گرفتن اینکه نینتندو، تقریبا در همه زمینه‌ها پیشگام پوشش خبری و بحث و تبادل نظرهای توییتر در E3 امسال بوده، این پلتفرم در رتبه‌های بعدی به موضوعات مرتبط با Bethesda سپس یوبی‌سافت، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در مراتب بعدی بیشترین توییت‌های ارسالی اشاره کرده است.

شما در ادامه می‌توانید آمار منتشر شده توییتر درباره داغ‌ترین مباحث E3 را نیز مشاهده کنید:

  1. Nintendo (@Nintendo)
  2. Xbox (@Xbox)
  3. Super Smash Bros. (#SuperSmashBros)
  4. Fallout (@Fallout)
  5. PlayStation (@PlayStation)
  6. Kingdom Hearts (@KINGDOMHEARTS)
  7. Ubisoft (@Ubisoft)
  8. Elder Scrolls (@ElderScrolls)
  9. Death Stranding (#DEATHSTRANDING)
  10. Fortnite (@FortniteGame)
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.