نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 آبان 1399
ساعت 12:00

انتشار بازی Destruction AllStars چند ماه تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Lucid Games اعلام کرده که عرضه بازی Destruction AllStars با چند ماه تاخیر در فوریه 2021، و از طریق PS Plus به صورت رایگان منتشر می‌شود.

یکی از عناوین روز لانچ سونی برای پلی‌استیشن 5، بازی جدید استودیو Lucid Games یعنی Destruction AllStars بود. این یک بازی اصالتا آنلاین و چندنفره با محوریت مبارزات با وسایل نقلیه و اکشن است که قرار بود در روز 12 نوامبر، و همزمان با عرضه PS5 منتشر شود. پیرامون این عرضه، استودیو سازنده اخیرا گفته که انتشار این بازی با چند ماه تاخیر، حالا در فوریه 2021 (بهمن/اسفند) انجام خواهد شد و دارندگان اشتراک PS Plus، می‌توانند این بازی را به مدت دو ماه به رایگان دریافت کنند.

در ارتباط با این تصمیم، پیت اسمیت از سازندگان ارشد بازی گفته که ماهیت آنلاین و حضور بازیکنان بیشتر باعث اتخاذ چنین تصمیمی بوده است.

Destruction AllStars به عنوان یک بازی چندنفره، تجربه آن در بهترین حالت از طریق رقابت با بازیکنان آنلاین دیگر از سراسر جهان جذاب خواهد بود، و ما به همین خاطر چنین تصمیمی گرفتیم. این بازی حالا در فوریه 2021 منتشر، و به مدت دو ماه نیز از طریق PS Plus قابل دریافت به صورت رایگان است.

با توجه به تصمیم جدید، سونی گفته که بازیکنانی که اقدام به پیش خرید نسخه‌های فیزیکی یا دیجیتال بازی کردند نیز می‌توانند پول خود را پس بگیرند. در این زمینه، هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نشده و سازندگان قول دادند که در هفته‌های پیش رو، اطلاعات و نمایش‌های بیشتری را از این بازی منتشر کنند.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.