نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 آبان 1399
ساعت 18:00

پشتیبانی God Of War در PS5 از نرخ فریم 60 و انتقال فایل های ذخیره

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو سونی سانتامونیکا، اجرای بازی God Of War در PS5 با نرخ فریم 60FPS را تایید و گفته که فایل‌های ذخیره این بازی و God of War 3 قابل انتقال به PS5 هستند.

یکی از بهترین بازی‌های انحصاری سونی در طول نسل هشتم، بازی God Of War محصول سال 2018 استودیو سونی سانتامونیکا بود، که دستاوردهای عظیمی را هم برای این تیم و شرکت سونی داشت. این بازی بسیار پرفروش که نقدهای بسیار خوب و جوایز فراوانی را هم دریافت کرده بود، به نوعی نقش ریبوت را برای این سری محبوب نیز بازی، و گیم‌پلی سنتی این مجموعه را دگرگون و مدرن کرد. لازم به ذکر است که این بازی از طریق backward compatibility، در PS5 قابل اجرا خواهد بود و کاربران PS Plus در کنسول‌های نسل نهمی، می‌توانند آن را به رایگان نیز دریافت کنند.

پیرامون این بازی، سانتامونیکا اخیرا جزئیات بیشتری را درباره نحوه تجربه آن در پلی‌استیشن 5 منتشر کرده است. بر این اساس، بازی گاد آو وار در PS5 از ویژگی Performance mode پشتیبانی می‌کند که با فعال شدن آن، بازی با نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه اجرا می‌شود. همچنین بازیکنانی که قصد استفاده از پیشرفت‌های قبلی خود در PS4 را دارند نیز می‌توانند بدون مشکل، فایل‌های ذخیره را به کنسول جدید منتقل کنند. در ادامه همین اطلاعیه، سانتامونیکا گفته که ویژگی انتقال فایل‌های ذخیره به PS5 برای God of War 3 Remastered نیز پشتیبانی می‌شود. استودیو البته درباره ارتقاهای احتمالی این بازی چیزی نگفته است.

سونی سانتامونیکا درحال حاضر روی دنباله بازی God Of War کار می‌کند، و تیزر بسیار کوتاهی از آن در رویداد قبلی معرفی عناوین PS5 هم پخش شد. براساس گزارش‌ها، این بازی در سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی می‌شود.

بازی God Of War درحال حاضر به صورت انحصاری PS4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 10 از 10 را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.