نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 17 دی 1396
ساعت 08:00

گلیچِ سپر «یِیگر» در بازی Rainbow Six Siege برطرف خواهد شد

0 از 5

ترفند ناجوانمردانه‌ای که اخیرا توسط برخی بازیکنان Rainbow Six Siege اجرا میشد به زودی از این بازی حذف خواهد شد

بازی Rainbow Six Siege در کنار گیم‌پلی خلاقانه و اعتیادآور خود مجموعه‌ای از انواع باگ‌ها و گلیچ‌ها را نیز در اختیار بازیکنان خود قرار می‌دهد.

ماجراهای «یِیگر» اپراتورِ مدافع بازی Rainbow Six Siege تمامی ندارد. چند ماه پیش بود که سازندگان R6: Siege تصمیم گرفتند در راستای متعادل کردن بازی، ابزار نشانه‌گیریِ ACOG (که با نام دبل زوم در میان کاربران ایرانی معروف است) را از فهرست تجهیزات اسلحه‌ی Jager حذف کنند. این تصمیم با اعتراض بسیاری از بازیکنان همراه بود؛ اما تا به امروز یوبیسافت واکنشی به این اعتراضات نشان نداده است. اما جدیدترین ماجرای این اپراتور آلمانی مربوط می‌شود به گلیچی جنجالی که یک سپر را در جلوی سر این بازیکن قرار می‌دهد. Ubisoft Montreal تصمیم گرفته است که کاراکتر Jager را بیش از پیش متعادل‌تر سازد، به گونه‌ای که بازیکنان قادر نباشند از مشکلات فنی موجود در بازی Rainbow Six Siege به نفع خود استفاده کنند.

در این گلیچ جنجالی، بازیکنان با وارد کردن ترتیب خاصی از دکمه‌ها و انجام حرکات مشخصی، سپر جمع شونده‌ی Jager را در جلوی صورت این اپراتور قرار می‌دهند؛ که در هر حالت و وضعیتی از سر او محافظت می‌کند. بدین ترتیب ییگر از «هدشات‌ها» مصون می‌ماند. این گلیچ کار مهاجمان را برای کشتن یکی از قویترین مدافعان بازی بسیار سخت می‌کند. یوبیسافت مونترئال گفته است که پچِ برطرف‌ کننده‌ی این گلیچ هفته‌ی آینده در دسترس کاربران بازی رینبو بر روی پلتفرم PC قرار میگیرد؛ اما دارندگان کنسول‌ها باید مدت بیشتری «ییگرِ کله آهنی» را تحمل کنند.

rainbow six siege jager glitch

به گفته‌ی یکی از اعضای تیم پشتیبانی Rainbow Six Siege در وبسایت ردیت، در حال حاضر عواملی خارج از کنترل تیم وجود دارند که مانع ارائه‌ی یک پچ برای کنسول‌ها شده‌اند. این بدان معناست که برای بر طرف شدن گلیچ ییگر بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox One باید تا عرضه‌ی آپدیت میان فصلی معروف به Mid-Season Reinforcement صبر کنیم. گلیچ‌ها و باگهای فراوان دیگری نیز در R6: Siege وجود دارند؛ اما با این وجود تعداد کاربران بازی کماکان در حال افزایش است. 

Rainbow Six Siege به زودی وارد سومین سال عرضه‌ی خود برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One خواهد شد. پیش ‌تر در خبری اعلام کرده بودیم که تعداد کاربران فعال بازی از مرز 25 میلیون نفر عبور کرده است. در پایان نقشه‌ی راه بازی در سال سوم عرضه را مشاهده خواهید کرد.

rainbow six siege year 3 roadmap

 

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.