نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 20 بهمن 1396
ساعت 15:13

دلیل فاکس برای تاخیر در تاریخ انتشار تریلر Deadpool 2 چه بود؟

0 از 5

خالق عنوان Deadpool دلیل تاخیر پخش تریلر فیلم دوم را توضیح داد

راب لایفلد خالق عنوان ددپول توضیح داد، که چرا فاکس تصمیم گرفت برای انتشار تریلر ددپول 2 تا این حد صبر کند؛ آن‌ها منتظر بودند تا همه فیلم‌هایی که قرار است در تابستان اکران شوند، تریلر خود را منتشر کنند و سپس خودشان این کار را انجام دهند.

این استودیو وقتی در تریلر دیروز خود آشنایی و ملاقات کیبل و ددپول را نشان داد، تقریبا همه را شگفت‌زده کرد. تیزری از ددپول 2 دو ماه پیش منتشر شد، اما این تریلر طولانی‌تر و دارای جزئیات بیشتری است.

این تریلر دو دقیقه‌ای شامل صحنه‌های جذاب زیادی است، که عمدتا بر روی ورود کاراکتر کیبل ( با بازی جاش برولین) تمرکز دارد؛ بااین‌حال راجع به داستان و روایت فیلم چیز زیادی مشخص نشد، که البته چیز خوبی است، زیرا در دو ماه آینده تریلر دیگری منتشر خواهد شد و این تریلر دارای جزئیات بسیار بیشتر، به‌خصوص در بخش داستانی فیلم است.

کاری که تریلر ددپول 2 انجام داد، درواقع آغاز سروصدای شدید این دنباله با نشان دادن اکشن قوی و همچنین رساندن این پیام بود: اگر شما نخستین ددپول را دوست داشتید پس، از دنباله آن نیز لذت خواهید برد.

لایفلد بعد از انتشار تریلر ددپول 2، در گفتگو با Heroic Hollywood برای این دنباله ابراز هیجان کرد و همچنین دلیل اینکه چرا فاکس تصمیم گرفت به‌جای تبلیغ تلویزیونی این تریلر در سوپربول 52 (مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر)، آن را در این هفته منتشر کند، اعلام کرد:

«تمام کاری که باید انجام دهید، این است که به رسانه‌های اجتماعی من طی روز و سه ماه گذشته سری بزنید...تریلر اصلی کجاست؟ ما چه موقع کاراکتر کیبل جاش را می‌بینیم؟ و بسیاری از سوالات دیگر؛ فاکس بسیار با این قضیه راحت بود، آن‌ها از من کاملا حمایت می‌کردند و همه‌چیز را تحت کنترل داشتند. آن‌ها همه را گرسنه می‌کردند و این بسیار زیرکانه است. همه فیلم‌های تابستانه دست‌های خود را بازی کردند، اما ددپول آخرین بازیکنی بود که دست خود را بازی کرد. همه افراد با این موقعیت ددپول شوخی می‌کردند، اما حالا همه‌چیز در اختیار ددپول است؛ فاکس می‌داند چه چیزی دارد، آن‌ها این را منتشر می‌کنند، مردم این را می‌بینند و مردم متوجه خواهند شد که تا چه حد این فیلم فوق‌العاده است.»

ددپول 2 برای رقابت با این فیلم‌های تابستانی، باید خود را از بقیه آن‌ها متمایز کند؛ به‌خصوص که این فیلم دو هفته بعد از عنوان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) و دو هفته قبل از عنوان سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) اکران خواهد شد.

اسپین آف جدید جنگ ستارگان تاثیر کمی بر دنباله ددپول برای فروش خواهد داشت، اما ددپول 2 در رقابت مستقیم با انتقام‌جویان: جنگ ابدیت برای جلب کردن توجه طرفداران قرار می‌گیرد؛ به همین خاطر این‌ها دلایلی هستند، که فاکس باید معقولانه حرکت کند تا در بهترین زمان تریلر و تبلیغات تلویزیونی خود را منتشرکرده و بتوانند بهتر توجه عمومی را به سمت خود جلب کنند.

البته این طرح فاکس، آنقدر که آن‌ها امیدوار بودند خوب عمل نکرد؛ مارول و نت‌فلیکس مدت‌زمان کوتاهی بعد از انتشار تریلر ددپول2، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال جسیکا جونز منتشر کردند و سونی نیز بلافاصله بعدازآن پوستر فیلم ونوم را معرفی کرد، آن‌ها همچنین دیروز صبح تیزر تریلری از این عنوان منتشر کردند.

بااین‌حال فاکس سعی کرد تا حد امکان با انتشار به‌موقع تریلر دنباله ددپول تاثیر زیادی بر هواداران بگذارد؛ مسلما این تاثیرگذاری می‌بایست طی هفته پیش ‌رو و تا آغاز اکران فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) در سینماها، ادامه داشته باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.