نویسنده: محمدرضا حیدری چهارشنبه، 09 خرداد 1397
ساعت 08:02

بازی Pokémon Quest بر روی نینتندو سوییچ منتشر شد

0 از 5

بازی جدید سری Pokémon به‌صورت رایگان و با نام Pokémon Quest منتشرشده و ظاهراً عناوین دیگری از این سری، در سال جاری انتشار خواهند یافت.

کمپانی Pokémon که انتشار نسخه‌ی جدیدی از سری محبوب پوکمون را رسماً اعلام کرده بود، حال دست به انتشار این اسپین آف جدید با نام Pokémon Quest زده است. این اسپین آف جدید که به‌صورت رایگان عرضه‌شده، دارای سبک گرافیکی مکعبی و زاویه‌ی دید بالا به پایین است که در میان بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد؛ همچنین مبارزات این بازی به‌صورت real-time خواهند بود؛ این به این معنی است که خبری از مبارزات نوبتی و به‌نوعی امضای نسخه‌های اولیه‌ی سری Pokémon در این عنوان نخواهد بود.

حساب‌رسمی توییتر Pokémon، پست جدیدی را درباره‌ی این بازی رایگان منتشر کرده است که در بخشی از آن می‌خوانیم:

با پوکمون‌های وحشی روبه‌رو شوید و سفرهای هیجان‌انگیز بسیاری را آغاز کنید.

Pokemon Quest

در میان توییت‌هایی که این کمپانی از بازی جدید خود به اشتراک می‌گذاشت، اطلاعات مختلفی منتشر شدند که درباره‌ی این عنوان جزئیاتی بیشتری را اعلام می‌کردند. برای مثال شما می‌توانید «حداکثر سه پوکمون» را در اختیار داشته باشید تا به «جستجوی رازهای جزیره‌ی Tumblecube بروید. با پوکمون‌های وحشی مبارزه می‌کنید، به جست‌وجوی گنجینه‌ها می‌پردازید و حتی با پوکمون‌های جدید دوست می‌شوید»

«در Pokmeon Quest، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که پوکمون شما قرار است چه خصوصیاتی داشته باشد! می‌توانید آیتم‌های ویژه‌ای را به نام «Power Stone» برای افزایش قدرت گروه خود جمع‌آوری کنید. اینکه آن‌ها قرار است چه نوع پوکمون‌هایی باشند کاملاً به خودتان بستگی دارد!»

 این اعلامیه در کنار دیگر اخبار سری Pokémon، نشانه‌هایی از بازی‌های RPG جدیدی برای کنسول سوییچ دارند: عناوین Pokémon Let's Go Pikachu و Pokémon Let's Go Eevee که بر اساس Pokémon Yellow ساخته‌شده‌اند و با بازی Pokémon Go هم سازگاری دارند، در ماه نوامبر (آبان و یا آذرماه) سال جاری عرضه خواهند شد. همچنین کمپانی پوکمون اعلام کرده است که بازی اصلی نقش‌آفرینی سری Pokémon که در جریان کنفرانس نینتندو در رویداد E3 2017 معرفی شد، از عناوین Let’s Go مجزا است و در تاریخ نامعلومی در سال 2019 منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.