نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 06 مهر 1397
ساعت 19:58

پیشرفت‌هایتان در بتای Fallout 76 به بازی اصلی منتقل خواهد شد

0 از 5

طی اقدامی عجیب، بتسدا تصمیم دارد تا پیشرفت شخصیت‌هایتان را در بتای فال‌اوت 76 به بازی اصلی منتقل کند

اصولاً پس از پایان بتای عناوین آنلاین و عرضه‌ی رسمی آن‌ها، تمامی پیشرفت بازیکنان پاک شده و آن‌ها مجبور به شروع دوباره‌ی بازی می‌شوند؛ مخصوصاً وقتی که تغییراتی خاصی در بازی اعمال می‌شود. ظاهراً قرار است آخرین نسخه‌ی سری Fallout از این قاعده مستثنا باشد؛ کمپانی بتسدا طی سوال و جوابی تأیید کرده که تمامی پیشرفت‌هایتان به بازی اصلی منتقل خواهند شد. آن‌‌ها در این باره اعلام کردند:

B.E.T.A. نسخه‌‎ی کامل بازیست. برنامه‌ی فعلی ما این است که پیشرفت‌هایتان هنگام عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی بازی در روز چهاردهم نوامبر (بیست و سوم آبان)، به آن منتقل شوند. منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

Fallout 76 از سیستم لول و perk مشابه سیستم S.P.E.C.I.A.L استفاده میکند؛ در این نسخه هر پرک به شکل یک کارت نشان داده می‌شود و در طول بازی قابل ارتقاء است. بعضی از این پرک‌ها استفاده از سلاح‌های سنگین را آسان می‌کنند و بعضی به تجربه‌ی (XP) کسب شده هنگام بازی با تیم اضافه می‌کنند.

با توجه به اینکه کمتر عنوانی پیشرفت‌های دوره‌ی بتا را نگه می‌دارد، مشاهده‌ی نتیجه‌ی نهایی این انتخاب روی بالانس بازی می‌تواند جالب باشد. بتای بازی از ماه اکتبر شروع می‌شود و به این ترتیب، کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند نسبت به بقیه از شروع قوی‌تری برخوردار خواهند بود. ظاهراً کمپانی بتسدا باور دارد که این موضوع مشکل خاصی ایجاد نخواهد کرد.

بتای بازی از اول آبان روی Xbox و یک هفته بعد روی PC و PS4 شروع خواهد شد و بازی نهایی نیز بیست و سوم آبان عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.