نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 07 مهر 1397
ساعت 08:00

تکمیل داستان Odyssey می‌تواند ۴۰ ساعت طول بکشد

3 از 5

به تازگی یک بررسی نشان داده که برای تکمیل خط داستانی اصلی Assassin’s Creed Odyssey به چهل ساعت زمان نیاز است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جدیدترین نسخه از سری بازی‌های اساسینز کرید، قرار است یک بازی بسیار بزرگی باشد؛ ما پیش از این می‌دانستیم که دنیای این بازی بسیار بزرگ‌تر و داستان این بازی نیز بسیار طولانی‌تر از نسخه سال گذشته سری یعنی بازی Origins خواهد بود. به علاوه، این برای اولین بار در سری، یک بازی کاملا نقش‌آفرینی با انبوهی از حق‌انتخاب‌ها است که باعث ایجاد گیم‌پلی شاخه‌ای و پایان بندی‌های متفاوت هم می‌شود.جدای از این موضوع، یوبی‌سافت اخیرا فاش کرده که تکمیل کردن خط داستانی اصلی بازی، ممکن است تا ۴۰ ساعت زمان طلب کند.

گزارش تازه که براساس محاسبه سایت powerpyx صورت گرفته، نشان می‌دهد که در یک بار تکمیل بازی به شکل عادی، حدود ۴۱ ساعت زمان صرف شده است. در این زمینه، امکان تکمیل بازی با زمانی کم‌تر نیز امکان‌پذیر است و برای مثال از طریق رد کردن میان‌پرده‌ها، دیالوگ‌ها و ... نیز وجود دارد. به گفته سایت مذکور، تنها برای مشخص شدن کامل همه نقاط نقشه بسیار وسیع این بازی، به زمانی ۵ تا ۶ ساعته نیاز خواهد بود و اگر فقط همین کار از ابتدای بازی در دستور کار بازیکن قرار بگیرد، پس از مشخص شدن کل نقشه، میزان تکمیل بازی عدد ۱۲٪ را نشان خواهد داد.

با در نظر گرفتن همه این گزارش‌ها، بازی Assassin’s Creed Odyssey احتمالا به طولانی‌ترین نسخه از سری بازی‌های Assassin’s Creed تبدیل می‌شود. برای این بازی فعالیت‌های قابل انجام بسیار زیادی در سراسر نقشه وعده داده شده و با در نظر گرفتن ماهیت تاثیر حق انتخاب‌ها در پیدا شدن ساید کوئست‌های فراوان بازی، جمع‌آوری امتیازات XP، ارتقا سطح و ... به نظر تکمیل کردن تمامی بازی می‌تواند زمانی بسیار بیشتر از ۴۰ ساعت را طلب کند. گفتنی است که با در نظر گرفتن اینکه سال آینده، شاهد عرضه هیچ بازی جدیدی از سری اصلی اساسینز کرید هم نخواهیم بود، یوبی‌سافت در برنامه‌ای منظم قصد اضافه کردن محتواهای قابل بازی فراوانی را پس از انتشار بازی نیز دارد.

بازی «اساسینز کرید اودیسه» قرار است در روز 5 اکتبر 2018 (16 مهر ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.