نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 14 مهر 1397
ساعت 13:00

محتواهای Early Access بازی Red Dead 2 در PS4 فاش شد

0 از 5

راک استار اخیرا محتواهای Early Access نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Red Dead Redemption 2 را فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ راک‌استار به تازگی اولین تصویر و جزئیات از محتواهای Early Access نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرده است. این آیتم‌ها در واقع پس از لانچ Red Dead Online در ماه نوامبر، یعنی ۳۰ روز زودتر نسبت به نسخه ایکس‌باکس وان این بازی در اختیار دارندگان PS4 قرار می‌گیرد.

همان طور که در تصویر زیر نیز دیده می‌شود، یکی از آیتم‌هایی که کاربران PS4 زودتر دریافت می‌کنند یک لباس موسوم به «Grizzlies Outlaw Outfit» است که قابل استفاده برای شخصیت اصلی بازی یعنی «آرتور مورگان» در کمپین داستانی بازی است. به علاوه، یک نوع اسب عربی همراه با زین از جنس چرم تمساح و همچنین یک اسلحه رولور مخصوص موسوم به «High Roller double-action revolver» نیز از دیگر آیتم‌های Early Access بازی می‌باشد. همان‌طور که گفته شد، این آیتم‌ها پس از شروع دوره بتای Red Dead Online، ابتدا در دسترس کاربران PS4 قرار گرفته و ۳۰ روز بعد نیز برای بازیکنان ایکس‌باکس وان در اختیار قرار می‌گیرد. شما در ادامه می‌توانید تصویر آیتم‌ها را مشاهده کنید.

 red dead redemption 2 ps4 early access content.jpg.optimal

پیرامون محتواهای Early Access راک‌استار حدود دو سال پیش بود که اولین بار، خبر از عرضه این آیتم‌ها برای PS4 جلوتر از Xbox One داده بود و در این زمینه، مشخص می‌شود که راک‌استار و سونی در ارتباط با کمپین تبلیغاتی بازی همکاری بسیار نزدیکی داشته‌اند. گفتنی است که جدای از خبر عرضه زودتر محتواهای Early Access برای PS4، مدتی پیش از یک باندل مخصوص PS4 Pro این بازی نیز رونمایی شده بود؛ باندلی که شامل یک دستگاه پلی‌استیشن 4 Pro به همراه یک نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 بود.

در این زمینه لازم به ذکر است که بازیکنان در ایکس‌باکس نیز نباید خودشان را خارج از این کمپین تبلیغاتی تصور کنند؛ همان‌طور که اخیرا توسط راک‌استار تایید شده، این بازی بر روی Xbox One X قرار است با «رزولوشن 4K واقعی» و در بهترین حالت فنی ممکن اجرا شود. در نهایت با در نظر گرفتن اینکه این بازی قرار نیست برای PC منتشر شود، باید دید که کدام پلتفرم خواهد توانست نسخه‌های بیشتری از بازی را به فروش برساند.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است حدود ۲۰ روز دیگر در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.