نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 16 مهر 1397
ساعت 09:00

انتشار جزئیات جدیدی از گیم‌پلی بازی Fallout 76

0 از 5

به تازگی Bethesda اطلاعات تازه‌ای را از ویژگی‌های گیم‌پلی Fallout 76، از جمله لوت کردن و برپا کردن کمپ به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Bethesda و به خصوص مسئول روابط عمومی آن‌ها یعنی «Pete Hines»، روزهای شلوغی را پس از معرفی بازی Fallout 76 در توییتر گذرانده‌اند. Hines در این مدت از طریق این پلتفرم به سوالات زیادی از طرف طرفداران پاسخ داد که برخی از آن‌ها، شامل فاش شدن اطلاعات ارزشمندی بوده است. اخیرا نیز از همین طریق، هاینس به تعدادی از سوالات جالب پاسخ داده که جزئیات بیشتری از نحوه لوت کردن خانه‌ها، ساخت کمپ‌ها و ... در این بازی فاش می‌شود.

با در نظر گرفتن اینکه دنیای این بازی اشتراکی و آنلاین است، یکی از سوالات جالب درباره لوت کردن خانه‌ها و سپس خروج از بازی و وارد شدن مجدد به آن بود که آیا در این شرایط، آیتم‌های قابل لوت کردن مجددا برای بازیکن هم لود می‌شود یا خیر؟ هاینس در این ارتباط گفته که به این شکل نخواهد بود، چون لود شدن مجدد آیتم‌ها در «فواصل زمانی ثابت» اتفاق می‌افتد و بدون وابسته بودن به بازیکنان، آیتم‌های قابل لوت شدن به خانه‌های خالی برمی‌گردد.

یک سوال جالب دیگر درباره کمپ‌ها بود؛ با در نظر گرفتن اینکه اگر بازیکن از Fallout 76 خارج شود پایگاه و کمپ اصلی او هم آفلاین خواهد شد، این درواقع باعث خالی شدن لوکیشن می‌شود. سوال اینجاست که اگر بازیکن دیگری در این زمان، در همان لوکیشن پایگاه خودش را برپا کند، چه اتفاقی برای پایگاه بازیکن آفلاین شده می‌افتد؟ به گفته هاینس، با در نظر گرفتن اینکه پایگاه بازیکن هر لحظه قابل جابجایی به هر لوکیشن دیگری است، مشکلی برای بازیکن آفلاین پیش نمی‌آید و پس از ورود مجدد به بازی، بازیکن می‌تواند کل پایگاه خودش را در جای دیگری برپا کند. هر چند هاینس گفته که با توجه به سایز بازی، امیدوار است این اتفاق به شکل روتین و پیوسته رخ ندهد.

سوال جالب دیگر، در این ارتباط بود که چه اتفاقی در صورت کشته شدن وسط یک کوئست می‌افتد؟ Hines در اینجا تایید کرد که با توجه حذف قابلیت ذخیره دستی و اضافه شدن ویژگی ذخیره شدن پیشرفت‌ها به شکل خودکار، بازیکن پس از کشته شدن قادر به دنبال کردن کوئست از هر جایی است که respawn شود و مشکلی از این بابت نیز به وجود نخواهد آمد.

بازی Fallout 76 قرار است در روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود؛ پیرامون این بازی، پیش‌تر در بازی‌مگ مطالعه کردید که دوره بتای آن نیز قرار است از ۳۰ اکتبر (۸ آبان) شروع شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.