نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 مهر 1397
ساعت 09:00

زمان برگزاری بتای Fallout 76 مشخص شد

0 از 5

کمپانی Bethesda سرانجام تاریخ شروع دوره بتای خصوصی بازی Fallout 76 را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Bethesda همان طور که قبلا هم وعده داده بود، سرانجام تاریخ شروع برگزاری دوره بتای بازی Fallout 76 را اعلام کرد. گفتنی است که این دوره ابتدا برای کاربران ایکس‌باکس وان و از تاریخ ۲۳ اکتبر شروع خواهد شد. پس از این، بازیکنان PS4 و PC نیز از ۳۰ اکتبر امکان ورود به این دوره را پیدا می‌کنند. بتزدا در همین رابطه، تریلر intro رسمی بازی را نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

 

 

دوره بتای بازی Fallout 76 به شکل خصوصی و بسته است و تنها راه ورود به آن، پیش خرید این بازی می‌باشد. کاربران PC نیز غیر از پیش خرید، حتما باید یک اکانت دارای دسترسی در وب‌سایت رسمی Bethesda ایجاد کنند؛ این موضوع به این دلیل است که طبق اعلام قبلی شرکت، بازی «فال‌اوت 76» قرار نیست از طریق فروشگاه Steam عرضه شود. همچنین با در نظر گرفتن ماهیت تماما آنلاین بازی، دارندگان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز حتما به اشتراک فعال PlayStation Plus و Xbox Live Gold برای تجربه دوره بتای بازی احتیاج دارند.

پیرامون پیش‌نیازها، بتزدا اعلام کرده که این دوره شامل پکیج کامل بازی می‌شود و برای دانلود حتما نیاز به حداقل فضای ۴۵ گیگابایت در هارددیسک پلتفرم می‌باشد. گفتنی است که امکان Pre-load نیز وجود ندارد ولی حداقل کاربران PC، نیازی به دانلود مجدد بازی در زمان عرضه ندارند. نکته مهم دیگر پیرامون دوره بتا این است که به گفته Bethesda، در هر روز امکان تجربه بازی به مدت چهار تا هشت ساعت وجود دارد و به احتمال زیاد، مشکلات قطعی و ... نیز به خاطر افزایش تعداد بازیکنان و رفع مشکلات به وجود خواهد آمد. این دوره بتا قرار است تا چند روز مانده به موعد عرضه رسمی بازی ادامه داشته باشد.

Fallout 76 اولین تجربه بتزدا در این سری به عنوان یک بازی تماما آنلاین و با دنیای اشتراکی است. در این زمینه نیز سازندگان، قبلا هرگونه احتمال برای قرار دادن حالت آفلاین در بازی را رد کرده بودند. این بازی، قرار است در روز ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.