نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 مهر 1397
ساعت 08:00

بازی Hitman 2 گلد شد

0 از 5

IO Interactive کم‌تر از دو ماه تا موعد رسمی عرصه بازی Hitman 2، اعلام کرده که مراحل ساخت بازی به پایان رسیده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گرچه هنوز حدود دو ماه فاصله با عرضه رسمی بازی Hitman 2 زمان باقی مانده، اما استودیو IO Interactive به تازگی اعلام کرده فرایند ساخت این بازی را به پایان رسانده است. به این ترتیب، بازی از نظر چرخه تولید نرم‌افزاری «گلد» شده و آماده تکثیر فیزیکی و قرار گرفتن در سیکل عرضه شده است. در این زمان همچنین فروشگاه‌های توزیع دیجیتال نیز امکان قرار دادن بازی در فهرست محصولات خودشان را دارند.گزارش جدید اولین بار توسط حساب رسمی توییتری IO Interactive منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید متن این پست را مشاهده کنید.

ما به شکلی باورنکردنی مفتخریم که اعلام کنیم بازی HITMAN 2 گلد شد!

ماه نوامبر به سرعت در حال نزدیک شدن است و بیش از این نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بازی به دست شما برسد.

در این زمینه و با در نظر گرفتن تحویل بازی به ناشر، سازندگان در این فاصله تا تاریخ عرضه بازی همچنان روی بازی کار می‌کنند و مشکلات و باگ‌های احتمالی را نیز از طریق انتشار یک «آپدیت روز اول» رفع می‌کنند. بازی Hitman 2 نسخه دنباله و ادامه‌دهنده همان فرمولی است که در سال ۲۰۱۶ برای این سری معرفی شد. با این حال بازی جدید برخلاف عنوان قبلی، حالتی اپیزودیک ندارد و در یک نسخه کامل عرضه می‌شود. در این بازی، شش لوکیشن جدید، ابزارهای جدید تغییر ظاهر و مخفی کاری از جمله ویژگی‌های تازه خواهد بود. پیرامون لوکیشن‌ها، پیش از این فاش شده بود که یکی از این موارد یک «پیست مسابقه در میامی» خواهد بود. به علاوه، اخیرا لوکیشن دیگری نیز در قالب تریلری جدید منتشر شد. در این لوکیشن که در جنگلی در کلمبیا قرار دارد، بازیکن باید سه عضو از کارتل Delgado را به قتل برساند.

بازی جدید غیر از اینکه در قالبی کامل و غیر اپیزودی عرضه می‌شود، در ادامه شاهد عرضه دو بسته گسترش‌دهنده (expansions) نیز خواهد بود که پس از نصب، تعدادی لوکیشن جدید، مراحل، نقشه‌هایی تازه برای ماد Sniper Assassin، لباس‌های جدید و سلاح‌های جدید بواسطه این بسته‌ها به بازی اضافه می‌شوند. گفتنی است که نسخه Gold Edition شامل هر دو بسته expansions، به همراه ۴ روز دسترسی زودتر از موعد عرضه بازی نیز می‌شود. نکته دیگر پیرامون بازی Hitman 2 این است که اگر بازیکنان بازی اول هیتمن را انجام داده باشند، مراحل بروزشده آن بازی در بازی جدید نیز به همراه گجت‌های تازه قابل بازی خواهد بود.

بازی «هیتمن 2» قرار است در روز ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار بگیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.