نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 04 مهر 1397
ساعت 15:30

تریلر جدید بازی Hitman 2 با محوریت کلمبیا

0 از 5

شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر به تازگی تریلر جدیدی از بازی Hitman 2 با محوریت نمایش محیط جدید بازی در کشور کلمبیا منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو IO اینتراکتیو (IO Interactive) و شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) تریلر کاملا جدیدی از بازی موردانتظار Hitman 2 منتشر کردند که محیط جدید بازی را در کشور کلمبیا به نمایش می‌گذارد. تصاویر این تریلر شامل محیط جنگل، روستای دور افتاده Santa Fortuna، غار‌ها و خرابه‌ها، تعدادی زمین‌های کشت گیاه کوکا و یک عمارت بزرگ و عجیب که متعلق به Delgado Cartel است، می‌شود. مامور ۴۷ قادر خواهد بود تا از شاخ و برگ گیاهان برای مخفی شدن یا مخفی کردن بدن‌های بی‌جان قربانیان خود استفاده کند. البته ماموریت اصلی وی در این مکان، به قتل رساندن سه تن از سرکرده‌های قدرتمند کارتل Delgado است که با نام «مار سه سر» شناخته می‌شوند. در ادامه شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در ادامه شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی پنج دقیقه‌ای مربوط به این ماموریت را نیز مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p

بازی Hitman 2 در جریان یک لایو استریم در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیو IO اینتراکتیو معرفی شد. این عنوان در واقع دنباله مستقیمی برای بازی اپیزودیک Hitman سال ۲۰۱۶ میلادی محسوب می‌شود اما اینبار به جای عرضه در اپیزود‌های مختلف، قرار است به صورت کامل در تاریخ ۲۲ آبان‌ماه ۹۷ (۱۳ نوامبر ۲۰۱۸) برای کاربران روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد. البته بازی Hitman 2 شامل بسته‌های الحاقی نیز می‌شود که برای پس از عرضه جهانی بازی در نظر گرفته شده‌اند و مکان‌هایی جدید را به آن اضافه خواهند کرد. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.