بتسدا برای برقراری ارتباط بهتر بین بازیکنان و سازندگان و رفع مشکلات این تصمیم را اتخاذ کرده است
با توجه با صحبتهای آقای هاینز، با توجه به آنلاین بودن همیشگی این عنوان و سرویس بودن آن، بتسدا احساس نیاز به رابطهی مستقیم با بازیکنان داشت تا نیازی به ارجاع به طرف سومی وجود نداشته باشد.
بیشتر بخاطر نوعی بازی [این انتخاب را کردیم]. بازی آنلاین و همیشه در تداوم است، [علاوه بر این] نوعی سرویس نیز است. احساس کردیم که داشتن رابطهی مستقیم با مشتریانمان برایمان خیلی مهم است. با انجام این کار انحصاراً از طریق Bethesda.net، میتوانیم رابطهای مستقیم را با مشتریان داشته باشیم و بتوانیم به آنها ایمیل بفرستیم یا به طور مستقیم بهشان دسترسی داشته باشیم؛ وقتی از طریق شخص سومی که صاحب این ارتباط با بازیکنان است، برقراری این نوع رابطه غیر ممکن است.
به گفتهی آقای هاینز، این کار باعث سهل شدن روند حل مشکل نیز میشود.
خب این تا حدودی باعث ساده شدن کارها میشود و فکر میکنم به ما کمک کند تا بتوانیم بعضی از چالشها و مشکلاتی را که قبلاً با آنها دست و پنجه نرم کردیم حل کند. و به هر حال مثل خود بازی، تجربهای جدید است و باید ببینیم که چطور پیش میرود و چطور کار میکند و چه امتیازهایی به ما میدهد تا بتوانیم بهترین تجربهی ممکن را برای مشتریانمان به ارمغان آوریم.
Fallout 76 ماه آینده، روز چهارشنبه بیست و سوم آبان برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.
نظرات