نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 28 مهر 1397
ساعت 15:14

Project Nova، اسپین‌آف شوتر EVE Online، از ماه نوامبر وارد فاز آلفای محدود خواهد شد

0 از 5

آلفای این شوتر تاکتیکی فقط برای کسانی که دعوت شده‌اند قابل دسترس خواهد بود

Projcet Nova پروژه‌ی مشترک سازنده‌ی MMORPG محبوب، EVE: Online و Sumo Digital (که اخیراً عنوان معمایی Snake Pass را منتشر کرد) است. Nova در دنیای EVE Online جریان دارد؛ پس انتظار شرکت‌های بزرگ علمی‌تخیلی زیادی را در کنار مبارزات عظیم و شلوغی که این نقش‌آفرینی چندنفره بخاطرش معروف شده داشته باشد.

EVE: Online بازی پر است از مکانیک‌های پیچیده و عمیق و Project Nova هم قصد دارد این روند را ادامه دهد؛ CCP وعده‌ی "تنوع بی‌نظیر در شخصی‌سازی قابلیت‌ها، سلاح‌ها و مهارت‌ها" را داده است. CCP طی نشستی خبری درباره‌ی این عنوان توضیح داد:

بازیکنان نقش یک Warclone را برعهده خواهند داشت، کلون‌های جنگ‌جوی زبده‌ای که برای رستگاری مقابل دولتی که Sansha تشکیل داده مبارزه می‌کند؛ دولتی سرکش و توتالیتر که توسط "True Guadians"، گروهی که ارتقای سایبرنتیکی داشته‌اند کنترل می‌شود و به وسیله‌ی برده‌‌های شست و شوی مغزی داده شده اداره می‌شود.

بازیکنان در روایتی چندفصلی با دولت Sansha روبرو خواهند شد که به لطف مأموریت‌های اتفاقی و هوش‌مصنوعی تطبیقی بازی، هیچ‌وقت خسته کننده نخواهد شد.

CCP اخیراً بخاطر ضعف عملکرد پروژه‌های واقیعت مجازی خود، توسط کمپانی کره‌ای Pearl Abyss (سازنده‌ی Black Desert Online) خریداری شد و قرار است روی EVE ،Nova و بازی‌های موبایل تمرکز کند. برای ثبت نام در برنامه‌ی آلفای Project Nova به سایت رسمی CCP مراجعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.