نویسنده: فرشاد سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 22:00

جزئیات مربوط به نسخه Xbox One X بازی Black Desert Online اعلام شد

5 از 5

امکان اجرای نسخه Xbox One X بازی Black Desert Online با نرخ فریم 30 و کیفیت 4K

«جیمز هئو» (James Heo) به عنوان «مدیر ارشد عملیات» (Chief Operating Officer) استودیوی Pearl Abyss در صحبت‌های اخیر خود جزئیاتی را در مورد نسخه Xbox One X بازی Black Desert Online به اشتراک گذاشت.

به گفته‌ی آقای هئو، نسخه Xbox One بازی Black Desert Online با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه و نسخه Xbox One X آن، بصورت «چکربورد» (Checkerboard) با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد؛ هئو توضیح داد که این مقادیر، تنها مقادیر هدف آن‌ها هستند و شاید در نسخه‌های نهایی شاهد تغییراتی باشیم.

هئو در ادامه افزود که قدرت پردازشی 6 ترافلاپسی کنسول Xbox One X، جهت ارائه کیفیت 4K، کمک شایانی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

Black Desert Online هم اکنون برای پلتفرم PC در دسترس است و در سال 2018 برای Xbox One و Xbox One X هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

هئو در مورد احتمال ساخت نسخه‌ی PS4 بازی Black Desert اعلام کرده بود:

همانطور که اعلام شد، Black Desert Online ابتدا بصورت انحصار زمانی برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد؛ پس از عرضه‌ی این نسخه از بازی، ما بر روی سایر پلتفرم‌ها کار خواهیم کرد. می‌دانیم که طرفداران بسیاری در انتظار نسخه‌ی کنسولی این عنوان بوده‌اند، تلاش خواهیم کرد تا آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست بازیکنان برسانیم.

فرشاد | اخبار | 28/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.