نویسنده: فرشاد یکشنبه، 05 آذر 1396
ساعت 22:06

بازی Black Desert Online در انحصار زمانی کنسول Xbox One خواهد بود

5 از 5

احتمال عرضه‌ی بازی Black Desert Online برای کنسول PS4 وجود دارد

بازی Black Desert Online یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین عناوین جهان است که براساس اعلام شرکت مایکروسافت، تحت انحصار زمانی کنسول Xbox One قرار خواهد داشت؛ این موضوع می‌تواند گامی رو به جلو برای این شرکت جهت حضور در بازارهای آسیایی محسوب گردد.

اما با توجه به حضور گسترده‌تر کنسول PS4 در بازارهای آسیایی نسبت به Xbox One، چرا سازندگان بازی Black Desert Online تصمیم گرفته‌اند تا در گام نخست، از پلتفرم شرکت مایکروسافت پشتیبانی کنند؟ James Heo به عنوان «مدیر ارشد عملیات» (Chief Operating Officer) استودیوی Pearl Abyss، در پاسخ به این سوال اعلام کرد که اشتیاق شرکت مایکروسافت در توسعه‌ی همکاری و پشتیبانی از بازی Black Desert، یکی از دلایل سازندگان آن بوده است:

استودیوی Pearl Abyss تجربه کمی در زمینه‌ی ساخت بازی برای کنسول‌ها دارد. Xbox درک بالایی از بازی Black Desert داشت و بدنبال پشتیبانی از ما در زمینه‌ی بازاریابی آن بود. با مشاهده‌ی حمایت‌های فعالانه‌ی Xbox، اکنون اطمینان داریم که تصمیمان درست بوده است؛ ما با آن‌ها همکاری خواهیم کرد تا مطمئن شویم بهترین خدمات ممکن را به بازیکنان ارائه خواهیم داد.

زمانی که از Heo در مورد احتمال ساخت نسخه‌ی PS4 بازی Black Desert سوال پرسیده شد، او اعلام کرد به محض پایان یافتن قرارداد انحصار زمانی کنسول Xbox One، سازندگان این بازی بر روی سایر پلتفرم‌ها کار خواهند کرد؛ او گفت:

همانطور که اعلام شد، Black Desert Online ابتدا بصورت انحصار زمانی برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد؛ پس از عرضه‌ی این نسخه از بازی، ما بر روی سایر پلتفرم‌ها کار خواهیم کرد. می‌دانیم که طرفداران بسیاری در انتظار نسخه‌ی کنسولی این عنوان بوده‌اند، تلاش خواهیم کرد تا آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست بازیکنان برسانیم.

فرشاد | اخبار | 26/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.