نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 29 مهر 1397
ساعت 08:00

اولین آپدیت بزرگ Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

0 از 5

اولین آپدیت بزرگ بازی Black Ops 4 منتشر شد و بازیکنان پلی‌استیشن 4 بیشترین تغییرات و ویژگی‌های جدید را در بازی می‌بینند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تری‌آرک و اکتیویژن پس از گذشت تقریبا یک هفته از انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4، اخیرا اولین رویداد انتهای هفته Double XP را فعال کردند که در طی آن، بازیکنان پاداش‌های مختلف و فراوانی را در بازی کسب می‌کنند. در ادامه همین رویداد، اخیرا اولین آپدیت بزرگ این بازی نیز منتشر شده که موارد بسیار زیادی را، خصوصا برای بازیکنان پلی‌استیشن 4 اضافه می‌کند.

آپدیت تازه شامل محتواهای مختلفی برای دارندگان پلی‌استیشن 4 این بازی است، و حالا این دسته از بازیکنان به بخش بازار سیاه (Black Market) دسترسی پیدا کرده‌اند. Black Market ویژگی بود که قبلا در بازی Black Ops 3 نیز وجود داشت (البته با کارکردی کاملا متفاوت) و در بلک آپس 4، بازیکنان در این قسمت می‌توانند آیتم‌های جدید تزئینی از جمله calling cards و taunt های مختلف، انواع سلاح‌ها و همچنین پوسته‌ها و skin های جدید را به دست بیاورند. این بخش می‌تواند به عنوان مشابه سیستم Battle Pass در فورتنایت هم در نظر گرفته شود، ولی با این فرق که در بازار سیاه بازی بلک آپس 4، این آیتم‌ها رایگان خواهند بود (البته با در نظر گرفتن ماهیت قیمت‌های بازی‌ها که فورتنایت یک بازی رایگان، و بلک آپس 4 یک بازی 60 دلاری است، احتمالا این تفاوت منطقی به نظر می‌رسد).

دسترسی به بخش بازار سیاه، بخشی از قراردادی مدت‌دار میان اکتیویژن و سونی است که بازیکنان پلی‌استیشن 4 زودتر از سایر پلتفرم‌ها به آن دسترسی پیدا می‌کنند. در این زمینه، بازیکنان ایکس‌باکس وان و PC تا هفته آینده ۲۶ اکتبر (۴ آبان) به این بخش دسترسی نخواهند داشت. با این وجود، آپدیت اخیر برای همه پلتفرم‌ها منتشر شده و همه پلتفرم‌های این بازی ویژگی‌های تازه، تغییرات، رفع باگ‌ها و گلیچ‌های گزارش شده را دریافت کرده‌اند. اضافه شدن Leaderboards، اضافه شدن گزینه Sprint Cancels Reload و ... از جمله ویژگی‌های جدید آپدیت در همه پلتفرم‌ها هستند. شما می‌توانید فهرست کامل تغییرات بواسطه این اپدیت را در این صفحه Reddit مشاهده کنید.

بازی «کال آو دیوتی: بلک آپس 4» مدتی پیش عرضه شد، و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.