نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 12:30

چند بازی ترسناک به سرویس Xbox Game Pass اضافه شدند

0 از 5

چهار عنوان ترسناک به مناسبت فرا رسیدن هالووین به سرویس Xbox Game Pass کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شدند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ متوجه شدیم که سرویس Xbox Game Pass کنسول ایکس‌باکس وان به ماسبت فرا رسیدن هالوورین، میزبان چهار عنوان ترسناک در کتابخانه خود است؛ تمام این‌ها بخشی از تخفیفات ویژه 2Spooky for Halloween شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود که در مجموع ۲۰ بازی ترسناک را به عنوان بخشی از سرویس Game Pass شامل شده است. گفتنی است که چهار عضو جدید این سرویس بازی‌های Dead Island: Riptide DE، Outlast، Hello Neighbor و Observer هستند. بسته کامل Halloween Collection در سرویس Game Pass شامل بازی‌های دیگری از جمله Graveyard Keeper، State of Decay 2، Dead Rising 4، Resident Evil، Resident Evil 0 و غیره می‌شود.

عنوان محبوب Dead Island: Riptide شما بازیکنان را به Banoi Archipelago خواهد برد تا برای زنده ماندن از دست آخرالزمان پر زامبی، نبرد کنید. نسخه The Definitive Edition این بازی برای شما دسترسی به نسخه ریمستر و همچنین تمامی پاداش‌های ساخته شده برای آن را مهیا می‌سازد. بازی Outlast که مطمئنا بسیاری از شما نسبت به آن آشنایی دارید، یک بازی ترسناک در سبک بقا از نمای اول شخص است که شما را با قلب یک تیمارستان ترسناک و عجیب می‌برد که توسط یک کمپانی با برخی کار‌های مشکوک و سوال برانگیز، دوباره راه‌اندازی شده است. Hello Neighbor در این میان، یک بازی سندباکس ترسناک و مخفی‌کاری است که بازیکنان در آن به تخقیق بر روی راز‌های مخفی همسایه خود می‌پردازند. در نهایت، عنوان Observer یک بازی سایبرپانکی است که شما در آن با پریدن به ترس‌های مظنونین خود به تحقیق و حل کردن پرونده‌های جنایی خود خواهید پرداخت.

Xbox Game Pass یک سیستم اشتراکی محسوب می‌شود که به شما امکان دسترسی و دانلود بیش از ۱۰۰ بازی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ را در ازای پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه، می‌دهد. شرکت مایکروسافت در حال حاضر، هر ماهه به اضافه کردن چند عنوان جدید و گاهی اضافه کردن عناوین انحصاری خود در روز عرضه، مانند بازی Forza Horizon 4، می‌پردازد. برای ماه اکتبر سال جاری میلادی، این شرکت از اضافه شدن بازی‌هایی چون Wolfenstein: The New Order، Metro 2033 Redux و غیره خبر دارد. پیرامون این خبر گفتنی است که بنظر می‌رسد رقابت میان سرویس‌های اشتراکی در حال شدت گرفتن است و شرکت سونی چندی پیش از گسترش سرویس Playstation Now با انتشار یک آپدیت که امکان دانلود بازی‌ها را فراهم ساخت، خبر داد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.