نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 13:30

اسب‌ها در بازی Red Dead Redemption 2 مرگی دائمی خواهند داشت

4.38 از 5

شرکت راک‌استار به تازگی تایید کرده که اسب‌ها در بازی Red Dead Redemption 2 مرگی دائمی خواهند داشت.

کمتر دو روز به در دسترس قرار گرفتن بازی Red Dead Redemption 2 برای کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ باقی مانده است. حال شرکت راک‌استار گیمز (Rockstar Gamesدر جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، جزییات جدیدی در ارتبط با این بازی وسترن به اشتراک گذاشته که به معرفی سیستم مرگ دائمی برای اسب‌های شما در بازی می‌پردازد.

در طی تریلر‌ها، ویدیو گیم‌پلی‌ها و مقالات منتشر شده اخیر، پیرامون بازی Red Dead Redemption 2 متوجه شدیم که شرکت راک‌استار خواهان این است که اسب‌ها در این بازی نقش پررنگ‌تری داشته باشند و فقط یک وسیله جالب برای جابه‌جایی میان مکان‌های مختلف محسوب نشوند. این استودیو توسعه دهنده تایید کرد که به بازیکنان این فرصت داده خواهد شد تا بتوانند با اسب‌های نجیب خود که به عنوان همراه دوست داشتنی خدمت می‌کنند، رابطه برقرار کنند. با توجه به این موضوع، هر چه اسب به شما وفادارتر باشد، عملکرد و رفتار او در مبارزات و جنگ‌ها نیز بهتر خواهد بود. علاوه بر این‌ها، به نظر می‌رسد که بازیکنان باید از سلامتی و تندرستی اسب خود آگاه باشند. پیرامون همین موضوع نیز فیل هوکر، رئیس بخش تکنولوژی شرکت راک‌استار، تایید کرد که اگر اسبی در بازی Red Dead Redemption 2 بمیرد، برای همیشه مرده باقی خواهد ماند. وی در مصاحبه خود بیان کرد:

این [اسب] نزدیک‌ترین و قابل اعتمادترین همراه شماست و نقریبا همیشه با یکدیگر هستید. برای سیمان‌کاری [محکم‌ کاری] این قدرت پیوند، ما مجبور بودیم تا آن [اسب] را آسیب‌ پذیر کنیم تا شما در کنار پرداختن به بازی، به اسب خود احترام گذاشته و از آن مراقبت کنید؛ بقدری که احساس واقعی و شخصی بودن به شما دست دهد.

با توجه به اینکه راک‌استار روی تبدیل اسب به یک یاور و همراه به جای فقط یک وسیله حمل و نقل بودن، متمرکز شده، قابل درک است که استودیو مجبور به معرفی مرگ دائمی در بازی Red Dead Redemption 2 بپردازد. دانستن این موضوع که اگر زمانی اسب شما در بازی کشته شود، دیگر ظاهر نخواهد شد، یک محرک قوی برای بازیکنان است تا توجه بیشتری به آن‌ها بکنند. حتی اگر بازیکنی به اسب خود وابسته نشود، جایگزن کردن اسب کشته شده با اسبی دیگر می‌تواند به این معنی باشد که بازیکن باید ابتدا شروع کرده تا اسب جدید را به اندازه اسب قبلی به خود وفادار کرده تا در مبارزات عال عمل و رفتار کند.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهارم آبان‌ماه ۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و حالت چندنفره و آنلاین بازی با نام Red Dead Online نیز قرار است در ماه نوامبر کار خود را آغاز کند. در خبری مرتبط، وبسایت متاکریتیک اعلام کرد نقد‌ها و نمرات این بازی وسترن در ساعت دو بعد از ظهر روز پنجشنبه، سوم آبان‌ماه ۹۷ به وقت ایران (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.