نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 11:30

آپدیت ۲۳ نسخه رایانه‌های شخصی بازی PUBG منتشر شد

0 از 5

شرکت PUBG Corp ساعاتی پیش بروزرسانی ۲۳ام نسخه رایانه‌های شخصی بازی PUBG را منتشر کرد.

شرکت PUBG Corp در جدیدترین اخبار بازی دربازی‌مگ، بروزرسانی نسخه ۲۳ام بازی درطرفدار بتل رویال یعنی PlayerUnknown’s Battlegrounds را با حجم تقریبی ۳.۷ گیگابایت برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر کرد. بدون شک بزرگ‌ترین محتوای این آپدیت جدید، اسلحه خودکار کمری جدید یعنی Skorpion است که در هر سه نقشه موجود بازی قابل یافت خواهد بود. از ویژگی‌های کلیدی این اسلحه می‌توان به پشتیبانی از حالت‌های تک تیر و خودکار در کنار پشتیبانی از خشاب‌هایی با ۲۰ تیر از نوع ۹ میلی‌متری اشاره کرد که با اتچمنت مخصوص یعنی Extended Magazine تعداد آن به ۴۰ عدد افزایش پیدا می‌کند. در ادامه شما می‌توانید تیزر مربوط به معرفی این اسلحه را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

این آپدیت جدید همچنین شامل قابلیت راهنمای استفاده از کلید‌ها است که به صورت خودکار در حین بازی در بالای مینی مپ ظاهر می‌شود و ظاهرا یک قابلیت داینامیک محسوب می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند که در مواقع مختلف در بازی از چه کلید‌هایی روی کیبرد خود استفاده کنید که برای تازه‌کار‌ها، موردی بسیار عالی بنظر می‌رسد. شرکت PUBG Corp تغییراتی در گیم‌پلی بازی نیز ایجاد کرده که از میان آن‌ها می‌توان به شفاف‌سازی Blue Zone و کم کردن لگد یا Recoil اسلحه کمری P18C اشاره کرد. گفتنی است که این آپدیت همچنین حالت War Mode جدیدی به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds اضافه کرده که Conquest نام دارد. در این حالت که مشابه حالتی به همین نام در سری بتلفید است، دو گروه ۵۰ نفره از بازیکنان وظیفه دارند تا با یکدیگر برای گرفتن نقطه‌های مختلف روی نقشه بازی به نبرد بپردازند.

در پایان لازم به ذکر است که شرکت PUBG Corp به مناسبت فرا رسیدن هالووین، پوسته‌های جدیدی برای بازی معرفی کرده که تعدادی از آن‌ها از طریق پول واقعی و تعدادی دیگر از طریق پرداخت BP قابل خریداری هستند. در ادامه شما می‌توانید تصویر مربوط به این اسکین‌ها را مشاهده نمایید:

2cec0dc213c89dd638aa6ca1fcbf8aa6f7a34fd4

بازی بتل رویال PlayerUnknown’s Battlegrounds با قیمت ۳۰ دلار روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.