نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 27 آبان 1397
ساعت 09:00

عدم حضور سونی در E3 2019 یک اشتباه است

5 از 5

مایکل پکتر، تحلیلگر صنعت گیم گفته که سونی احتمالا به شکل کمرنگ در E3 2019 حاضر خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی  در بازی‌مگ؛ هرسال و بعد از پایان هر رویداد E3، طرفداران و منتقدین انتظار برای برگزاری یک E3 دیگر در سال آینده را شروع می‌کنند. این خصوصا با در نظر گرفتن این واقعیت است که همیشه، بسیاری از بازی‌ها براساس گمانه‌زنی‌های قبلی نمایشی در E3 دریافت نمی‌کنند و بسیاری منتظر چنین نمایش‌هایی در رویداد سال آینده می‌مانند. این هم به خاطر حضور پرقدرت همه بازیگران بزرگ صنعت گیم و نمایش‌ها، خبرها و بسیاری برنامه‌های دیگر امکان‌پذیر می‌شود که برای مدت یک هفته کاملا گیمینگی در E3، خبرهای روز را به خودشان اختصاص می‌دهند.

به همین خاطر است که عدم حضور سونی، به عنوان یکی از مهم‌ترین ناشران دنیای بازی‌های ویدیویی در رویداد E3 2019، همچنان محل بحث است و آن‌ها این موضوع را هم به شکل رسمی تایید کردند. سونی در توضیح این تصمیم، گفته که «به راه‌های خلاقانه، متفاوت و جدید برای خوشحال کردن طرفداران فکر می‌کند» و «در حال جستجو برای پیدا کردن راه‌های جدید و آشنا برای تعامل با طرفدارانش است».

با وجود این توضیح رسمی، گمانه‌زنی‌های دیگر هم وجود دارد که فاش می‌کند این شرکت، همان‌طور که رویداد PSX امسال را به خاطر اینکه «چیز جدیدی برای نمایش ندارند» لغو کرد، به همین خاطر نیز در E3 2019 شرکت نمی‌کند؛ این البته با وجود انبوه عناوین فرست پارتی است که هنوز تاریخ انتشار رسمی خودشان را پیدا نکرده‌اند. در این زمینه، اخیرا تحلیلگر موسسه Wedbush Securities یعنی مایکل پکتر، گفته که عدم حضور سونی به خاطر اینکه بازی جدیدی برای نمایش ندارند یک اشتباه است. او در این رابطه گفت:

این به خاطر زمان‌بندی آن‌ها برای عرضه بازی‌های جدید است. آن‌ها به نظر چیزهای جدید و خیلی زیادی برای نمایش در ژوئن ندارند. فکر می‌کنم این یک اشتباه است که در رویداد شرکت نمی‌کنند. آن‌ها احتمالا باز هم هستند ولی دیگر غرفه بزرگی نخواهند داشت. این خبر سورپرایز کننده‌ای برای من بود.

با وجود اینکه سونی چیز جدیدی برای نمایش ندارد، آن‌ها هنوز لاین‌آپ بزرگی از عناوین موردانتظار از جمله Ghost of Tsushima، Dreams، Death Stranding و The Last of Us: Part 2 را در صف عرضه دارند؛ عناوینی که البته مدت‌هاست سونی با خود به رویدادهای مختلف می‌آورد، و همین نیز مدت‌هاست که باعث بروز نقدهایی از جمله معرفی بسیار زودهنگام بازی‌ها به این شرکت نیز شده است. درنهایت باید منتظر ماند و دید که «راه‌های جدید و آشنا» که سونی به آن‌ها دست پیدا کرده چه زمانی فاش می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.