نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 27 آبان 1397
ساعت 08:30

تریلر تازه Ace Combat 7 در رویداد Golden Joystick Awards 2018

4 از 5

Bandai Namco در جریان رویداد Golden Joystick Awards 2018، تریلر کوتاه جدیدی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی  در بازی‌مگ؛ به تازگی و در جریان رویداد Golden Joystick Awards 2018، باندای نامکو تریلر تازه‌ای از بازی موردانتظار Ace Combat 7: Skies Unknown را به اشتراک گذاشته است. تریلر تازه البته کوتاه‌تر از ویدیوهای قبلی است و بیشتر المان‌های داستانی آن هم از قبل فاش شده بودند. با این حال، گیم‌پلی نمایش داده شده در این تریلر کاملا جدید است و با یک حالت سینماتیک، طرفداران را برای عرضه خود تا چند ماه دیگر آماده می‌کند. شما در ادامه می‌توانید از کلیپ جدید از بازی «ایس کامبت 7» را تماشا کنید.

بازی Ace Combat 7 درواقع مدت‌هاست که معرفی شده و پس از مدت‌ها انتظار، قرار است در اوایل سال آینده میلادی منتشر شود. پیرامون این بازی، به تازگی نمایش‌های جدید از جمله تریلر بخش مدرن و گسترش‌یافته سفارشی‌سازی هواپیماها و همچنین دو تریلر از گیم‌پلی کامل دو مرحله از این بازی را هم در بازی‌مگ مشاهده کردید.

همان‌طور که اشاره شد، تریلر تازه در جریان رویداد Golden Joystick Awards 2018 منتشر شد؛ پیرامون این رویداد که فهرست کامل برندگان آن را نیز در بازی‌مگ مطالعه کردید، بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 «گاد آو وار» موفق به کسب بیشترین جوایز گردید همچنین استودیو سازنده این بازی یعنی «سونی سانتا مونیکا» نیز به عنوان استودیو برتر بازی‌سازی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. در این مراسم، بازی Red Dead Redemption 2 نیز برنده جایزه بهترین بازی از دید منتقدین شد. به علاوه، بازی Cyberpunk 2077 نیز به عنوان موردانتظارترین بازی در جریان این مراسم معرفی گردید.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown نیز همان‌طور که اشاره شد، در اوایل سال میلادی و در روز ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. کاربران PC نیز در 1 اکتبر (۹ مهر) می‌توانند شاهد عرضه بازی از طریق Steam باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.