نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 06 آبان 1397
ساعت 09:00

تریلر جدید Ace Combat 7 با محوریت سفارشی‌سازی هواپیماها

4 از 5

شرکت باندای نامکو در جریان یک تریلر جدید، ویژگی‌ها و گزینه‌های مختلف بخش سفارشی‌سازی در بازی Ace Combat 7 را به نمایش گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا شعبه اروپایی Bandai Namco تریلر تازه‌ای از بازی موردانتظار Ace Combat 7: Skies Unknown را منتشر کرده که در آن، شاهد گزینه‌ها و ویژگی‌های بخش سفارشی‌سازی (customization) هواپیماها در این بازی هستیم.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایش داده شده در این کلیپ، معرفی ویژگی aircraft tree است که به نظر می‌رسد کارکردی مشابه با قابلیت «درخت مهارت‌ها» یا skill tree را در بسیاری از بازی‌های امروزی دارد. در جریان این تریلر، بازیکن یکی از هواپیماهای مدل F را از طریق واحد پول داخلی بازی خریداری می‌کند و در ادامه، این هواپیما در کنار انبوهی از گزینه‌های سفارشی‌سازی از جمله رنگ، برچسب و ... در بخشی نیز نحوه اضافه شدن نوعی از موشک‌های هدف‌گیری هوا به هوا از نوع 8AAM را از طریق خریداری مهارت مرتبط در aircraft tree این هواپیما می‌بینیم. تریلر در هر مورد اقدام به نمایش قابلیت تهیه شده جدید در جریان ماموریت‌ها نیز می‌کند. شما در ادامه می‌توانید کلیپ جدید را مشاهده کنید.

 

 

نکته جالب دیگر در این کلیپ، وجود ویژگی تغییر در بدنه و استایل هواپیماهای استاندارد نیز هست و در کنار آن، اجزای تهاجمی و سلاح‌های هواپیماها نیز از گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیار زیادی برخوردار هستند. در این تریلر همچنین برخی از skin emblem های قابل استفاده روی هواپیماها را نیز می‌بینیم که این موارد از طریق تکمیل چالش‌های موجود در مراحل باز می‌شوند.

بازی Ace Combat 7: Skies Unkown قرار است پس از چند مرتبه تاخیر در عرضه، سرانجام در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. کاربران PC نیز در 1 اکتبر (۹ مهر) می‌توانند شاهد عرضه بازی از طریق Steam باشند. این بازی هم‌اکنون قابل پیش‌خرید نیز هست و نامکو، اخیرا پاداش‌های جالب اختصاص یافته به پیش خرید کنندگان بازی را نیز اعلام کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.