نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 28 مهر 1397
ساعت 09:00

انتشار ۲۰ دقیقه گیم‌پلی تریلر جدید از Ace Combat 7

5 از 5

Bandai Namco دو ویدیو گیم‌پلی جدید از مراحل ششم و هفتم بازی Ace Combat 7 را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ باندای نامکو، مدتی پیش اعلام کرد که سرانجام انتظارها برای عرضه بازی موردانتظار Ace Combat 7: Skies Unknown در اوایل سال ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد. آن‌ها همچنین از آن زمان تاکنون، اطلاعات و نمایش‌های بیشتری را از این بازی شبیه‌ساز پرواز و مبارزات هوایی نیز به اشتراک گذاشته‌اند. در جدیدترین مورد از این تلاش‌ها، این شرکت ژاپنی اخیرا دو ویدیو جدید از گیم‌پلی مراحل این بازی را منتشر کرده که در دل خود می‌تواند به سوالات بسیار زیادی هم پاسخ بدهد.

یکی از این ویدیوها، گیم‌پلی بازی از مرحله ششم است که «Long Day» نام دارد و ویدیو بعدی، نمایش گیم‌پلی مرحله هفتم بازی یعنی «First Contact» است. این دو ویدیو در مجموع شامل ۲۰ دقیقه از بخش‌های مختلف بازی، از جمله توضیحات کلی پیرامون مراحل، جزئیات و اطلاعات هواپیمای جنگی پیش از پرواز و در ادامه گیم‌پلی از خود مراحل می‌شود. در مرحله ششم بازی، بازیکن در محیطی بیابانی عملیات را شروع کرده و ماموریت دارد تا به چند پایگاه مختلف حمله کند. در مرحله هفتم که شامل پرواز بر فراز یک محوطه جنگلی است، نکته بارز وضعیت ابری و همچنین طوفانی محیط است که باعث می‌شود بازیکن در ارتفاع کم پرواز کند. در این ارتباط، نامکو قبل از این نیز مانور زیادی روی تاثیر واقع‌گرایانه‌تر ابرها در گیم‌پلی Ace Combat 7 داده بود. شما در ادامه می‌توانید گیم‌پلی ویدیو اول و دوم (مراحل ۶ و ۷ بازی) را نیز مشاهده کنید.

 

 

با در نظر گرفتن این نمایش‌ها، می‌توان گفت که صبر چندین ساله طرفداران به خوبی پاسخ داده شده و نامکو یک Ace Combat بزرگ را در صف عرضه دارد. در این ویدیوها همچنین شاهد جزئیات زیادی از هواپیماهای جنگی نیز بودیم و در کنار آن، به شخصیت‌ها و همچنین داستان بازی نیز اشاره شد. پیرامون این بازی، پیش از این اطلاعات گسترده‌ای نیز منتشر شد که می‌توانید آن‌ها را در بازی‌مگ مطالعه کنید.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. کاربران PC نیز در 1 اکتبر (۹ مهر) می‌توانند شاهد عرضه بازی از طریق Steam باشند. این بازی هم‌اکنون قابل پیش‌خرید نیز هست و نامکو، اخیرا پاداش‌های جالب اختصاص یافته به پیش خرید کنندگان بازی را نیز اعلام کرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.