نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 29 آبان 1397
ساعت 18:00

مایکروسافت به پروژه فعلی inXile اشتیاق زیادی دارد

0 از 5

به گفته موسس استودیو inXile Entertainment، مایکروسافت علاقه زیادی به پروژه فعلی این تیم دارد و آن‌ها قصد دارند ظرفیت تیم خود را ۳۰ درصد افزایش دهند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اندکی پس از انتشار خبر خرید استودیوهای Obsidian Entertainment و همچنین inXile Entertainment (سازنده عناوینی نظیر The Bard’s Tale 4, Wasteland 2)، مسئولان استودیو inXile تایید کردند که آن‌ها غیر از Wasteland 3، همین حالا هم مشغول کار روی یک پروژه هنوز فاش‌نشده هستند. در یک مصاحبه تازه، مشخص شده که این پروژه ظاهرا با استقبال مایکروسافت نیز مواجه است و ردموندی‌ها اشتیاق زیادی به آن دارند. Brian Fargo موسس استودیو inXile اخیرا در صحبت‌هایش چنین گفته است:

درباره اینکه فعالیت‌های روزانه ما به چه شکل شده، تغییر خیلی کمی صورت گرفته است. این مثل این است که افراد تیم من اصلا اطلاع هم ندارند که استودیو توسط مایکروسافت خریداری شده است و آن‌ها حتی تفاوتی هم اینجا متوجه نمی‌شوند. همه چیز به معنای واقعی کلمه مثل سابق است ... [در اشاره به اینکه زیرمجموعه بودن در مایکروسافت، به معنی دریافت سرمایه بیشتر است] در گذشته، در برخی اوقات دست ما واقعا بسته بود ولی حالا دیگر این طور نیست.

او در این بخش از صحبت‌هایش، اشاره کرد که با توجه به وجود سرمایه بیشتر، استودیو حالا به دنبال استخدام کارمندان بیشتری است.

در یک بازه زمانی کوتاه مدت، ما صحبت‌هایی برای بزرگ‌تر شدن تا ۳۰ درصد یا بیشتر انجام دادیم. ما البته قصد نداریم به یک تیم چند صد نفره تبدیل شویم، ولی اینجا کمبودهایی نیز وجود دارد که واقعا نیاز داریم  و باید برطرف شوند. ما به یک طراح و صداگذار تمام وقت، به یک نورپرداز تمام‌وقت و طراح سینماتیک تمام وقت و دائمی نیاز داریم. فراهم شدن این موارد باعث می‌شود تا ما کارها را به شکل بهتری دنبال کنیم.

پیرامون پروژه فعلی این شرکت، inXile درحال حاضر مشغول طی کردن روند ساخت بازی است که مدتی قبل از تصاحب توسط مایکروسافت هم شروع کرده بود. با در نظر گرفتن جاری بودن پروژه و دریافت چراغ سبز از جانب مایکروسافت، دریافت سرمایه برای جذب کارمند نیز طبیعی است. این از طرفی یک خبر خوش برای طرفداران ایکس‌باکس نیز هست و آن‌ها احتمالا در آینده‌ای نزدیک، می‌توانند شاهد معرفی این بازی باشند. مشخص نیست، و ممکن است خبر معرفی بازی جدید یکی از خبرهای بسیار زیادی باشد که فیل اسپنسر و مایکروسافت، وعده انتشار آن‌ها در E3 سال آینده را داده‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.