نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 29 آبان 1397
ساعت 14:39

اطلاعات جدیدی از سیستم هک Cyberpunk 2077 منتشر شد

0 از 5

Netrunning بخش مهمی از بازی خواهد بود

از آخرین باری که درباره‌ی بازی جدید CD Project چیزی شنیدیم مدتی می‌گذرد، اما ظاهراً وقت آن رسیده که این تیم درباره‌ی نقش‎‌آفرینی عظیم خود اطلاعات تازه‌ای را به اشتراک بگذارد.

یکی از کاربران Reddit به‌نام bboymurchant اخیراً از صفحه‌ی رسمی فیسبوک سایبرپانک درباره‌ی سیستم هک بازی سوال کرد. با توجه به پاسخ آن‌ها، هک کردن بخش بسیار مهمی از بازی خواهد بود و نه تنها طی مراحل به بازیکنان کمک خواهد کرد، بلکه می‌تواند کاربردهای دیگری مثل مشخص کردن لوکیشن‌های قابل توجه را نیز داشته باشد.

bboymurchant: سلام، ببخشید که مزاحم می‌شوم، میخواستم درباره‌ی سیستم هک بازی اطلاعات بیشتری کسب کنم. چه دستگاه‌هایی را می‌توانیم هک کنیم؟ چقدر کنترل روی این دستگاه‌ها داریم؟ آیا این عمل رفته رفته سخت‌تر می‌شود؟

در ضمن خواهش می‌کنم بگویید که در فضا نیز کاری انجام خواهیم داد. مطمئننم خیلی از ما دوست داریم یک ایستگاه فضایی یا قمر ببینیم.

Cyberpunk 2077: قابلیت Netrunning یکی از اجزای اصلی بازی خواهد بود، اما فعلاً نمی‌توانم چیز زیادی درباره‌ی آن بگویم؛ فقط این‌که از لحاظ گیم‌پلی، می‌توانید بعضی سیستم‌ها را هک کنید تا به شما طی مأموریتتان کمک کند، دری را باز کند، حواس دشمنان را پرت کند و غیره. همچنین می‌توانید اطلاعات جدیدی کسب کنید که به دردتان می‌خورد، مثل آدرس لوکیشن‌های خاص و امثال این.

چندی پیش، این استودیو اعلام کرد که مراحل جانبی و داستان اصلی بازی در هم تنیده هستند و به نوعی روی هم تأثیر خواهند گذاشت:

از نظر نحوه روایت داستان، ساید کوئست‌ها فرصت بسیار بزرگی برای ما هست تا داستان‌های دنیای سایبرپانک را تعریف کنیم. با اینکه این مراحل جزئی از خط اصلی داستانی نیستند، ولی همچنان به دنیایی که این خط در آن شکل می‌گیرد مرتبط هستند و می‌توانند قسمت‌های مشخصی از آن را - مثل کاراکترها - گسترش دهند. پس همه این‌ها در هم تنیده هستند و بله، این به معنی این هم هست ساید کوئست‌ها می‌توانند روی خود داستان اصلی هم تاثیر بگذارند.

Cyberpunk 2077 هم‌اکنون در حال توسعه برای PC، PS4 و Xbox One است؛ برای اخبار بیشتر همراه بازی‌مگ باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.