نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 آذر 1397
ساعت 16:00

بازی جدید Koei Tecmo تا چند روز دیگر معرفی می‌شود

0 از 5

کمپانی ژاپنی Koei Tecmo، احتمالا تا قبل از برگزاری TGA 2018 از یک بازی جدید پرده‌برداری خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Koei Tecmo، به تازگی وب‌سایت تازه‌ای به منظور تیزر یک بازی جدید راه‌اندازی کرده است. این بازی جدید در وب‌سایتی مورد اشاره واقع شده که در آن (تصویر کاور همین خبر)، شعله‌های آتش همراه با جمله‌ای ژاپنی با مضمون «نبرد سرنوشت‌ساز نزدیک است» دیده می‌شود. گفتنی است که کویی تکمو، قرار است طبق وعده این بازی را در روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) معرفی کند.

پیش از گمانه‌زنی درباره خود بازی، موضوع زمان معرفی بازی نیز جالب است چون گرچه تاریخ معرفی شده روز ۶ دسامبر و همزمان با برگزاری رویداد The Game Awards 2018 است، ولی این بازی به احتمال خیلی زیاد، یکی از ۱۰ بازی جدیدی که وعده معرفی‌شان در TGA قبلا داده شده نخواهد بود. TGA 2018 با در نظر گرفتن اختلاف ساعات به نظر چند ساعتی بعد از معرفی این بازی برگزار می‌شود؛ با این حال حتی با در نظر گرفتن جلوتر بودن زمان معرفی بازی نسبت به شروع TGA، هنوز این احتمال هست که ساخته جدید Koei Tecmo به رویداد بزرگ و موردانتظار این روزهای صنعت بازی نیز راه پیدا کند.

وب‌سایت مذکور، البته به یک جزئیات جالب دیگری هم اشاره دارد که به این ترتیب، مشخص می‌شود این بازی هنوز فاش نشده قرار است برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود و به این ترتیب، حداقل برای حالا این بازی به پلتفرم ایکس‌باکس وان نمی‌آید. در وب‌سایت غیر از آن جمله ژاپنی، هیچ اشاره دیگری هم به بازی نشده که به این ترتیب می‌توان گمانه‌زنی‌های مختلفی را مطرح کرد. در این رابطه، احتمالا معرفی یک نسخه جدید از سری Ninja Gaiden یا یک IP کاملا جدید می‌توانند گزینه‌های جذابی باشند.

غیر از این بازی، Koei Tecmo تا چند ماه دیگر بازی جدید دیگری را هم در صف انتشار دارد؛ در این ارتباط، این شرکت به همراه Team Ninja قرار است بازی Dead or Alive 6 را در روز ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن امسال) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.