نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 18 دی 1393
ساعت 11:43

Data Bank Dock برای استفاده از هارد های حجیم بر روی PS4

0 از 5

Data Bank Dock برای استفاده از هارد های حجیم بر روی PS4

کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 همانند Xbox One از هارد داخلی 500 گیگابایتی بهره می برد که به نظر اکثر کاربران این سخت افزار به سرعت پر میشود . از دیگر ضعف های PS4 نبودن نشانگر هارد درایو بر روی این دستگاه است .کنسول Xbox One با راهکار استفاده از هارد دیسک های خارجی برای نصب بازی ها تا حدودی این مشکل را برطرف نموده است اما محدودیت های کاربران PS4 به مراتب بیشتر است .

کمپانی Nyko که در زمینه ی ساخت و تولید سخت افزار های جانبی معرف تمامی دوستان است ، در اقدامی ارزشمند قطعه ای برای کنسول PS4 طراحی نموده که به کاربران امکان استفاده از هارد های با ظرفیت بالا را میدهد . درست است که کاربران قادر هستند هارد دیسک داخلی کنسول خود را ارتقا دهند اما محدودیت در نوع هارد دیسک و مدل خاص ایجاد مشکل نموده است . با استفاده از این سخت افزار کاربران قادر هستند علاوه بر هارد دیسک های 2.5 اینچی از هارد های 3.5 اینچی که با ظرفیت های بالاتری تولید شده و سرعت بالاتر و قیمت کمتری دارند استفاده کنند . کاور این سخت افزار نیز بسیار شکیل بوده و از یک نشانگر فعالیت هارد دیسک نیز بهره میبرد . این سخت افزار قرار است در 6 ماه اول سال 2015 وارد بازار شود . هنوز از قیمت مشخص شده برای این محصول اطلاعی در دسترس نیست . در ویدئویی که در پائین این مطلب قرار دادیم کارکرد کنسول با هارد های حجیم نمایش داده شده است .

PS4 Bluetooth keyboard


علاوه بر این محصول فوق العاده Nyko کیبردی برای کنسول PS4 طراحی نموده است که به صورت لمسی بوده و از یک آنالوگ بسیار زیبا و ظریف نیز بر روی آن استفاده شده است . این صفحه کلید شکیل از طریق Blue tooth به کنسول متصل شده و از طریق درگاه هدست به دسته ی PS4 متصل میشود .

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.