نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 آذر 1397
ساعت 09:00

صحبت‌های تازه کارگردان بازی The Avengers

0 از 5

شان اسکایگ، کارگردان خلاق بازی The Avengers استودیو Crystal Dynamics به تازگی پست جدیدی درباره این بازی ارسال کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Shaun Escayg کارگردان خلاق پروژه بزرگ Crystal Dynamics و بازی The Avengers، اخیرا در یک پست تازه توییتری گفته که تیم سازندگان با جدیت مشغول کار روی این بازی هستند.

تا قبل از برگزاری رویداد Game Awards 2018، طرفداران زیادی امیدوار بودند که اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس، خبرهای تازه‌ای را در این مراسم از پروژه «انتقام‌جویان»به اشتراک بگذارند. این بازی که چند سالی هست از معرفی آن می‌گذرد، از جمله عناوین مرموز و کم‌خبر این سال‌ها بوده و با توجه به حضور کارگردانان فیلم‌های سینمایی انتقام‌جویان در مراسم اخیر، همین هم امیدها را برای انتشار اطلاعات جدید افزایش داده بود. با این وجود، این بازی هیچ گونه حضوری در مراسم نداشت و همین هم باعث اظهار ناراحتی طرفداران شد.

«شان اسکایگ» کارگردان خلاق این بازی، که پیش از این و در استودیو «ناتی داگ» یکی از طراحان ارشد بازی Uncharted 4 و یکی از کارگردانان بازی Uncharted Lost Legacy هم بوده، به تازگی به این بازخوردهای طرفداران واکنش نشان داده است. به گفته اسکایگ، انتقام‌جویان «یک بازی بسیار جاه‌طلبانه» است و هنوز به کار بیشتری برای تکمیل نیاز دارد. شما در ادامه این پست اخیر کارگردان خلاق بازی را در حساب رسمی توییتری او مشاهده می‌کنید:

ممنون از همه شما، به خاطر علاقه‌ای که نسبت به پروژه The Avengers ابراز می‌کنید. ما با سختی و جدیت مشغول کار روی این پروژه واقعا جاه‌طلبانه هستیم، و مشتاقیم تا در بهترین زمان ممکن جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک بگذاریم.

در خبرهای اولیه و پراکنده‌ای که پیرامون این بازی منتشر شده بود، می‌دانیم که این پروژه اولین بازی خواهد بود که طی یک قرارداد همکاری چندساله میان مارول و اسکوئر انیکس ساخته می‌شود. همچنین این یک بازی جاه‌طلبانه و به احتمال بسیار زیاد جهان‌باز است که دارای المان‌های آنلاین و چندنفره نیز هست. تیم اصلی سازنده این بازی، استودیو کریستال داینامیکس است و این تیم برای این پروژه، بازی‌سازان بزرگ و مشهوری را هم استخدام کرده است.

درباره این پروژه، البته غیر از مشخص نبودن تاریخ انتشار، در واقع حتی پلتفرم‌های مقصد نیز فاش نشده و بنابراین احتمال عرضه برای کنسول‌های نسل نهمی هم تاکنون مطرح بوده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.