نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 27 آذر 1397
ساعت 19:00

عنوان Hellblade: Senua's Sacrifice به Xbox Game Pass اضافه شد

0 از 5

عنوان Hellblade: Senua's Sacrifice به لیست بازی‌های سرویس Xbox Game Pass کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شد.

اوایل ماه جاری میلادی بود که بازی‌های Mortal Kombat X، PES 2019 و Spintires: Mudrunner به لیست بازی‌های Xbox Game Pass کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شدند. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عنوان Hellblade: Senua's Sacrifice یکی از بهترین و تاثیرگزارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی، به لیست بازی‌هایی اضافه شد که کاربران عضو سرویس گیم‌ پس ایکس‌باکس وان می‌توانند به صورت رایگان به تجربه آن بپردازند. بازی Hellblade توسط استودیو بریتانیایی Ninja Theory ساخته شده که چندی پیش توسط کمپانی مایکروسافت خریداری شد. کاربرانی که کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را در اختیار دارند، می‌توانند از قابلیت‌های ویژه‌ای که توسط قدرت فوق‌العاده این کنسول فراهم شده نظیر گرافیک بصری بهتر و حالت‌های نرخ فریم بالا یا رزولوشن بالا  در بازی Hellblade: Senua's Sacrifice لذت ببرند. حالت High Framerate میزان نرخ فریم بازی به ۶۰ افزایش می‌دهد، در حالی حالت High Resolution باعث می‌شود تا بازی در بالاترین وضوح ممکن به اجرا درآید.

در کنار این عناوین، بازی‌های Ori and the Blind Forest و Shadow Warrior 2 قرار است طبق برنامه‌های قبلی کمپانی مایکروسافت تا انتهای ماه دسامبر ۲۰۱۸ به لیست بازی‌های گیم پس اضافه شوند. همچنین چندی پیش نیز بازی‌های Ashen و Below به این سرویس اضافه شدند. گفتنی است که تمامی بازی‌های انحصاری آینده ایکس‌باکس وان نظیر Crackdown 3 در ماه فوریه، Gears 5 و Halo Infinite برای عرضه روی این سرویس برنامه‌ریزی شده‌اند.

ایکس‌باکس گیم پس سرویس اشتراکی کمپانی مایکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس وان است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا لیستی متشکل از بیش از دویست بازی مختلف را تنها با پرداخت ۱۰ دلار به صورت ماهیانه تجربه نمایند؛ البته برای مشترکین جدید این مبلغ برای ماه اول فقط یک دلار است. پیرامون این سرویس گفتنی است که مایکروسافت برنامه دارد تا این سرویس را در آینده به رایانه‌های شخصی بیاورد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.