نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 27 آذر 1397
ساعت 17:00

بروزرسانی Tides Of Vengeance بازی WoW: Battle For Azeroth منتشر شد

0 از 5

یک Warfront، دو Island Expedition‌ و موارد جدید دیگر در بروزرسانی Tides Of Vengeance به بازی World of Warcraft اضافه شدند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اولین بروزرسانی بزرگ گسترش دهنده Battle for Azeroth بازی World of Warcraft از راه رسید. آپدیت Tides of Vengeance هم‌اکنون برای دانلود در دسترس قرار دارد و شامل یک Warfront، ماموریت‌ها، لباس‌های زرهی، Island Expedition‌‌های جدید برای عنوان MMO کمپانی بلیزارد می‌شود. بزرگترین محتوای این آپدیت Battle for Darkshore است؛ یک Warfront کاملا جدید که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با توجه به نقش مبارزاتی خود، تغییرشکل‌های قوی برای قهرمان‌ها بازگشایی کنند. به علاوه کمپانی بلیزارد در آپدیت جدید، ماموریت‌های خطی و World Quest‌های جدید در کنار بخش دیگری از War Campaign را به بازی اضافه کرده است؛ برای دسترسی به این موارد شما باید به کشتی خود در یکی از دو منطقه Boralus یا Zuldazar بروید.

دو Island Expedition‌‌ جدید به نام‌های Jorundall و Havenswood در بازی World of Warcraft از حالا موجود هستند. هر دو Island Expedition‌‌‌های جدید در کنار قبلی‌ها، شامل دشمنان، اچیومنت‌ها، آیتم‌ها و فروشنده‌های جدید می‌شوند. بلیزارد همچنین دو رویداد به بازی اضافه کرده که بازیکنان با گشت و گذار در جزایر «دریای بزرگ» (Great Sea) می‌توانند پیدا کرده و در آن‌ها شرکت کنند. از دیگر محتویات آپدیت Tides of Vengeance می‌توان به اضافه شدن حیوان اهلی جدید به نام Gnomeregan اشاره کرد که برای دسترسی به آن، شما باید ابتدا اچیونت All Growns Up کسب کنید که برای دستیابی به این اچیونت نیز، باید سطح حیوان اهلیتان به ۲۵ برسد. کمپانی بلیزارد همچنین دو لباس زرهی جدید برای دورف‌ها و بلاد الف‌ها به بازی اضافه کرده است. شما باید دارای سطح ۱۲۰ باشید و یکی از دو ماموریت‌های Keep Yer Feet on the Ground یا Pride of the Sin'dorei در Ironforge و Silvermoon انجام دهید، تا به این زره‌ها دسترسی پیدا کنید. در ادامه شما می‌توانید تریلر بروزرسانی Tides of Vengeance را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برای مشاهده جزییات و پچ نوت‌های کامل بروزرسانی Tides of Vengeance می‌توانید به این لینک در وبسایت رسمی WoW مراجعه کنید. در انتها، گفتنی است که محتویات بیشتری برای عنوان MMO در راه هستند؛ از تاریخ (۲۲ ژانویه ۲۰۱۹) بازیکنان قادر خواهند بود تا در یک Raid جدید به نام Battle of Dazar'alor شرکت کنند. این رِید در کنار شروع فصل دوم از بخش PvP و همچنین Mythic Keystone Dungeons از راه خواهد رسید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.