نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 27 آذر 1397
ساعت 16:00

شخصیت Asta از مانگا‌های Black Clover به لیست مبارزان Jump Force اضافه شد

5 از 5

شرکت باندای نامکو اینترتیمنت از اضافه شدن شخصیت Asta از مانگا‌های Black Clover، به لیست مبارزان بازی Jump Force خبر داد.

شرکت باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) همچنان در حال ادامه روند معرفی شخصیت‌های جدید از فرانچایز‌های شنون مختلف برای بازی مبارزه‌ای Jump Force است؛ از تمامی شخصیت‌های دراگون بال گرفته تا شخصیت‌های سری مانگا‌های Rurouni Kenshin و Bleach تاکنون برای این بازی معرفی شده‌اند. امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ نیز این کمپانی حضور شخصیت دیگری را در بازی تایید کرد. شخصیت «آستا» از سری مانگا‌های «بلک کلاور» (Black Clover) یکی دیگر از مبارزان قابل بازی در عنوان Jump Force، هنگام عرضه در ماه فوریه، خواهد بود. برای آن دسته از کسانی که با بلاک کلاور آشنایی ندارند گفتنی است که آستا یکی از شخصیت‌های اصلی این سری از مانگا‌ها و همچنین یک یتیم است که البته در شمشیرزنی استاد محسوب می‌شود. این اولین‌باری نیست که ما شاهد حضور شخصیت‌های بلک کلاور در بازی‌های این نسل هستیم؛ پیش از این کمپانی باندای نامکو عنوان مبارزه‌ای Black Clover: Quartet Knights را برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در ماه سپتامبر منتشر کرده بود. در ادامه شما می‌توانید تصاویری از آستا را مشاهده نمایید:

در کنار معرفی شخصیت Asta، کمپانی باندای نامکو همچنین تصاویر جدیدی از بازی Jump Force منتشر کرد که مربوط به یکی از استیج‌های بازی می‌شود که پیش از این، دیده نشده بود. همان‌طور که می‌دانید بیشتر استیج‌های بازی Jump Force از فرانچایز Shonen Jump برگرفته شده بود، اما این استیج جدید به نظر می‌رسد که Marineford از One Piece باشد. در ادامه شما می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده نمایید:

بازی Jump Force یک عنوان مبارزه‌ای است که برای اولین‌بار بسیاری از شخصیت‌های معروف مانگا‌ها و انیمه‌های ژاپنی نظیر دراگون بال، وان پیش، ناروتو و بسیاری دیگر را کنار هم گرده آورده است. این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.