نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 دی 1397
ساعت 13:00

واکنش بازیگر نقش الی به فیلمبرداری هفته پیش Last of Us 2

5 از 5

اشلی جانسون، بازیگر نقش الی نیز به فیلمبرداری مهم هفته گذشته بازی The Last of Us Part II واکنش نشان داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مدتی پیش نیل دراکمن در یک پست تازه در حساب شخصی خود، گفت که آن‌ها یکی از مهم‌ترین هفته‌ها را برای ضبط سکانس‌های بازی The Last of Us Part II پشت سر گذاشتند؛ هفته‌ای که در واقع در آن یکی از پیچیده‌ترین و غم‌انگیزترین سکانس‌های مرتبط نه تنها فقط برای این بازی، بلکه در کل تاریخ ناتی داگ فیلمبرداری شد. در همین رابطه، به تازگی نیز اشلی جانسون بازیگر نقش اصلی بازی یعنی «الی»، به این موضوع واکنش نشان داده است.

این استودیو همان‌طور که دراکمن گفته بود، پس از یک هفته سخت حالا به تعطیلات سال نو، استراحت و مسافرت رفتند ولی ظاهرا هم بازی‌سازان و هم بازیگران واقعا به چنین تعطیلاتی نیاز داشته‌اند! اشلی جانسون در اشاره به فیلمبرداری انجام شده در هفته اخیر، در یک پست اینستاگرامی گفته که آخرین جلسه فیلمبرداری بازی قبل از تعطیلات سال نو، شامل «برخی چیزهای خیلی، خیلی سنگین» بوده که باعث خستگی او شده است. او در این زمینه گفت:

عجب هفته‌ای بود. ما یک تعداد سکانس خیلی خیلی سنگین را فیلمبرداری کردیم. بدنم خسته است ولی واقعا، واقعا قلبم پر شده است. کارها انجام شد و حالا حالت تعطیلات باز شده است. سال نو خوبی داشته باشید...

جانسون در پست تازه خود، غیر از اشاره به فیلمبرداری سختی که صورت گرفته، به این موضوع هم اشاره کرده که قلب او در پایان این دوره مملو شده است. این جمله البته خیلی کلی است و می‌تواند به موارد زیادی اشاره داشته باشد، ولی در مجموع نشان‌دهنده این است که طرفداران می‌توانند امیدوار به یک خط داستانی با پیچیدگی‌های احساسی گسترده در Last of Us 2 باشند.

سونی و ناتی داگ در هفته اخیر، یک پوسته رایگان تازه و همچنین یک کلیپ تکرارشونده طولانی هم در ارتباط با این بازی منتشر کرده بودند؛ دو بروزرسانی تازه از بازی که مرتبط با فرا رسیدن زمستان و سال نو میلادی بود. به علاوه اخیرا یک تاریخ انتشار لیک شده از بازی هم از طریق آمازون ایتالیا در خبرها منتشر شده بود، گزارشی که به سرعت مشخص شد رسمی نیست و تاریخ ذکر شده، صرفا برای کاربردهای رزرو فروشگاهی بوده است.

بازی «لست آو آس 2» هم‌اکنون توسط ناتی داگ برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد، و تاریخ انتشار آن تا زمانی که نزدیک موعد مقرر نشده باشد توسط ناتی داگ فاش نمی‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.