نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 08 دی 1397
ساعت 21:23

تاریخ عرضه‌ی Cytus Alpha در ژاپن مشخص شد

0 از 5

Cytus Alpha در تاریخ 5 اردیبهشت برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد

Cytus α (آلفا)، بازسازی عنوان ریتمیک محبوب Cytus است که برای اندروید و iOS عرضه شده بود و با 200 آهنگ (که با احتساب ریمیکس‌های محتلف، این عدد به 400 می‌رسد) قرار است در تاریخ 5 اردیبهشت سال 1398 (25 آوریل 2019) برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شود. Cytus در ژانر موسیقی و ریتم ساخته‌ی استودیوی مستقل تایوانی Rayark Games است که برای اولین بار در ژانویه‌ی 2012 بر روی IOS و در آگوست همان سال برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. نسخه‌ی پورت شده‌ی این بازی در سال 2013 با عنوان Cytus: Lambda راهی پلتفرم پلی استیشن (PlayStation Vita - Play station Mobile) شد تا اینکه در نهایت شماره‌ی دوم این بازی در ژانویه‌ی 2018 برای IOS و در فبریه برای سیستم عامل اندروید منتشر گردید.

پیش‌خرید این بازی در سایت آمازون و Yodobashi آغاز شده و جایزه‌ی آن، نسخه‌ی ویژه‌ای از موسیقی متن بازیست که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید و شامل قطعاتی از Chapter Omega و جاهای دیگر بوده و در انحصار نسخه‌ی پیش‌خرید شده‌ی بازی خواهد ماند.

71kroH6N2LL. SL1500 thumb

Cytus Alpha شامل قطعات‌ قبلی و تعدادی اثر جدید است که با همکاری آهنگسازان دیگر ساخته شده‌اند. بازیکنان می‌توانند امتیازات خود را با دیگران مقایسه کنند یا از طریق سیستم Data System، چیزهایی جدیدی درباره‌ی داستان و دنیای بازی کشف کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.