Harada در گپ دوستانه ای که با Edge داشت ، بعضی خاطرات گذشته اش را بازگو کرد که شنیدن و خواندن آنها خالی از لطف نیست .
" آنها میخواستند که من کارمند بانک باشم یا برای کمپانی های صادرات و واردات کار کنم . به عبارت دیگر میخواستند که من حقوق بگیر باشم . کاری که من در حال حاضر انجام میدهم ، چیزیست که والدین من نمی توانستند با آن ارتباط برقرار کنند . شغلی به این نام در زمان کودکی آنها وجود نداشته است ، به همین دلیل همواره از نگرانیشان در رابطه با آینده ی من صحبت میکردند . "
خانواده ی Harada تنها زمانی متوجه کار وی بر روی Tekken شدند که تصویر او را بر روی مجله ای در زمان معرفی Tekken 5 یعنی 10 سال پس از عرضه ی نخستین نسخه از بازی دیدند .
" Tekken بسیار خشن بود . من در خانواده ای متعصب بزرگ شده ام . به ورزش علاقه مند هستم و زیاد در زمینه ی ورزش مطالعه میکنم . هرگز در مبارزه ای شرکت نکردم . در ابتدا به آنها میگفتم که در زمینه ی ساخت دستگاه های آرکید برای شرکت نامکو ( Prop Cycle ) فعالیت میکنم . بعد از آن گفتم که بر روی Taiko No Tatsujin ( عنوانی در ژانر رقص و آواز ) فعالیت میکنم . اگر درست به خاطر داشته باشم این بازی 4 یا 5 سال بعد از شروع همکاری من با Namco توسط تیم دوم من ساخته شد . "
Harada در ابتدای ده ی 90 به Namco پیوسته و از همان آغاز بر روی سری Tekken کار میکند .
آخرین ساخته ی وی عنوانی free-to-play به نام Project Treasure برای کنسول Wii U است .
نظرات