نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 25 دی 1393
ساعت 21:05

Harada از مخفی کردن 10 ساله ی Tekken از خانواده اش میگوید

0 از 5

Harada از مخفی کردن 10 ساله ی Tekken از خانواده اش میگوید


کارگردان موفق سری Tekken ، یکی از بهترین عناوین سبک مبارزاتی از مخفی کردن کار خود از خانواده اش برای 10 سال میگوید " می ترسیدم آنها این بازی را بیش از اندازه خشن ببینند "

والدین من ، هر دو در خدمت دولت بوده و شغل دولتی داشتند و علاقه مند بودند که من هم کارمند دولت باشم . مثلا یک کارمند بانک !

Harada در گپ دوستانه ای که با Edge داشت ، بعضی خاطرات گذشته اش را بازگو کرد که شنیدن و خواندن آنها خالی از لطف نیست . 

" آنها میخواستند که من کارمند بانک باشم یا برای کمپانی های صادرات و واردات کار کنم . به عبارت دیگر میخواستند که من حقوق بگیر باشم . کاری که من در حال حاضر انجام میدهم ، چیزیست که والدین من نمی توانستند با آن ارتباط برقرار کنند . شغلی به این نام در زمان کودکی آنها وجود نداشته است ، به همین دلیل همواره از نگرانیشان در رابطه با آینده ی من صحبت میکردند . "

خانواده ی Harada تنها زمانی متوجه کار وی بر روی Tekken شدند که تصویر او را بر روی مجله ای در زمان معرفی Tekken 5 یعنی 10 سال پس از عرضه ی نخستین نسخه از بازی دیدند .

" Tekken بسیار خشن بود . من در خانواده ای متعصب بزرگ شده ام . به ورزش علاقه مند هستم و زیاد در زمینه ی ورزش مطالعه میکنم . هرگز در مبارزه ای شرکت نکردم . در ابتدا به آنها میگفتم که در زمینه ی ساخت دستگاه های آرکید برای شرکت نامکو ( Prop Cycle ) فعالیت میکنم . بعد از آن گفتم که بر روی Taiko No Tatsujin ( عنوانی در ژانر رقص و آواز ) فعالیت میکنم . اگر درست به خاطر داشته باشم این بازی 4 یا 5 سال بعد از شروع همکاری من با Namco توسط تیم دوم من ساخته شد . "

Harada در ابتدای ده ی 90 به Namco پیوسته و از همان آغاز بر روی سری Tekken کار میکند .
آخرین ساخته ی وی عنوانی free-to-play به نام Project Treasure برای کنسول Wii U است .

project-treasure

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.